Jeg gikk hjem. Jah... Da var det slutt mellom meg og Oscar. En tåre trillet. Jeg la meg på sofaen og satte på pretty little liars. Jeg var i sesong 3 episode 7. Etter hvert sovnet jeg. Beep Beep Beep. Jeg sto opp, dusjet, børstet håret, sminket meg, spiste og pusset tennene. Klokka var bare 8 og skolen startet 9. Jeg tenkte på Oscar og mamma. Vent, hvor er pappa? Jeg ble tørst og gikk til vasken. Det hang en lapp der. Kjære dere. Jeg flytter til LA. Det er ikke på grunn av dere. Det er jobben. Her kommer jeg til å bo de neste 3 årene. Jeg kommer til å savne dere. Håper dere takler dette, dere som er så sterke! Jeg hadde ikke hjerte til å si det direkte, så jeg skrev denne lappen.
-PappaWow! Livet mitt kan ikke bli verre! Jeg gikk mot bussen. Med tårer i øynene. Jeg satte meg ned. En jente med blondt hår kom og satte seg ned ved siden av meg. "Stina!" Sa hun og rakte ut hånden. "Emilie." mumlet jeg og tok hånden hennes. Jeg prøvde å smile, men det funket ikke. "Er det noe?" spurte hun og så medfølende på meg. "Annet enn at livet er dritt så er alt helt fint." Jeg hørtes litt spydig ut, men jeg var sur. "Fortell." Sa hun og så frem. "Mamma er halveis død, kjæresten jeg hadde dumpet meg uten grunn og pappa flytter vekk i 3 år." Hun så på meg med et litt trist blikk og sa noe om at alt kom til å ordne seg, men jeg fulgte ikke med.
-------------------------------
Kik meg: sisselpus111
DU LIEST GERADE
The Fooo Conspiracy
FanfictionJeg trodde at å flytte til Göteborg skulle bli fryktelig, men da tok jeg feil. Det ble supert! Nesten alle problemene mine har forsvunnet. Bortsett ifra et stort.