ANDRA P.O.V.
Deci am jucat de doua ori pana acuma si norocul meu ca nu am ales provocare pana cand....
- Offff Andra esti plictisitoare !
- Ce?Cum? Cum indraznesti sa spui asa ceva!?
- Pai ce altceva as putea spune daca alegi doar adevar! Parca iti este frica sa alegi provocare doar stii ca nu sunt prea pervers!
- O da cum sa nu! Deloc! Si nu sunt deloc o fricoasa doar ca nu am avut senzatia ca trebuie sa aleg provocare!
- Bine atunci alege acum!
- Ionut las-o mai usor omule!
- Da Ionut!
- Nu este nimic lasa-ti! A..a..acum?
- Da! Sau iti este frica?
- Nu!- Bine atunci! Andra ce alegi?
- Ade....Provocare na!- Andra te provoc sa .....hmm....sa te saruti cu Mihai!
- Ce?am zis eu si Mihai in acelasi timp
- Da am zis sa il saruti pe Mihai! Sau iti este rusine?
- Da....adica nu!- Bine atunci! Mihai?
- Hai frate! Ce provocori retardate ai!- Da da hai mai repede la actiune!
- Cretinule!
- Vai Andra cine vorbea!
M-am uitat in ochii lui Mihai si am simtit cum imi iau obraji foc si gatul mi se usca gatul! Mi-a pus mana pe talia ca sa ma traga mai aproape iar eu mi-am sprijinit mana pe pieptul lui simtindui inima cum bate nebuneste:
<<Oare si el ma place de ii bate inima?>>
<<Normal ca nu fraiero doar ca ii este si lui cam asa sa te sarute fiind in fel de sora mai mica pentru el! Ai auzit SORA MAI MICA! Nu iubita!>>
I-am simtit mana dupa gatul meu si buzele lui fine peste ale mele! Mi-am deschis usor gura si atunci s-a am simtit cum ating cerul! Limba lui si a mea erau parca facute una pentru cealalta! Stiam ca nu mai am aer dar nu imi pasa! Tot ce imi pasa era de el! De gustul buzelor lui si de mirosul de vanilie si scortisoara a gelului lui de dus!Cand ne-am despartit amadoi gafaiam si ne uitam in ochii celuilalt!
- Wow! Dar voi chiar va placeti nu gluma!
- Nu nu nu frate! Am sarutat-o doar fiindca asta a fost provocarea data de tine nu ca as fi simtit ceva pentru ea! Adika pe bune Andra este doar cea ai buna prietena a mea si pitikotul meu! Nu Andra?
Ochii imi luasera foc si stiam deja ca lacrimile razlete s-au rostogolit deja pe obrajii mei inflacarati!Nu simtea nimic pentru mine inafara de prietenie! Nimic! Ce fraiera am fost!- Pirico de ce plangi?
- Nu vezi prostule ca ai ranit-o?
- Cum adika?
- Adika te plac Mihai! Cum de nu ti-ai putut da seama pana acum ca sunt moarta dupa tine?
- Ce?
- Cum auzi! Inca din clasa a doua! Mia ti minte? Cand m-ai aparat in fata retardatului de Dragos? De atunci sunt indragostita de tine!- Hai pitico faci misto de mine nu?
- Nu Mihai nu ! Te plac cum nu am mai placut pe nimeni altcineva! Stai corectie nu te plac Te Iubesc Mihai!Si am fugit! Lacrimile imi cadeau in nestire pe obraji iar vederea mi s-a incetosat! Ajunsa deja la sosea mi-am dat seama ca sunt doar in costum de baie dar nu mi-a mai pasat! Stiam deja ca vederea mi s-a incetosat asa ca normal ca nu am vazut cand masina a dat in mine si m-a ridicat in aer! Simteam cum panica , frica si frutrarea de refuzul lui Mihai au puis stapanire pe mine! Cand am facut contact cu pamantul am stiut ca ce mi s-a intamplat era grav dar ce mai aveam de pirdut?Nimic! De fapt nu am si nu am avut nimic niciodata!