Cap1:Adevar si provocare

155 6 3
                                    

ANDRA P.O.V

Dimineata se apropia cu pasi repezi soarele aratandu-si deja razele lui razlete,cerul devenind din ce in mai portocaliu...da este un rasarit frumos mai ales fiind ca eu stau la mare.Dar ce inseamna un rasarit frumos daca nu esti langa perosna iubita...Vacanta de vara deja venise si eu eram de parca era cel mai rau posibil.Pentru mine chiar asa si era,cu venirea verii apar si romantele si distractia,dar eu nu sunt chiar asa de fericita.De ce?Pai sa zicem ca sunt indragostita de cel mai bun prieten al meu dijn clasa a 2-a cand Mihai imi luase apararea in fata lui Dragos un retardat pot spune.

Ma dau jos din pat cand deja o pot auzi pe Adela cea mai buna prietena a mea urcand scarile.Adela era o fata blonda cu ochii albastri,era inalta plapanda dar cu o gura mare.Eram cele mai bune prietene fiindca ea era sora mai mica a lui Mihai.Stiu suna ciudat dar asta m-a legat si mai mult de ea.

-  Andra!da-te jos din pat...trebuie sa mergem la plaja!

-  Acum Ade stai sa ma spal pe fata pe dinti,sa imi fac un dus ca un om NORMAL!Dar nu cred ca tu sti ce insemna a fi un om normal.

-  Hahaha..cine vorbea mai bine misca-te mai repede ca sa ii ciordim locul Laviniei si gastii ei de fufe cu bikinii.

-  Adelina ce s-a inatmplat cu tine...parca iti era cam frica de Lavinia si gasca ei..si de cand ai tu un vocabular asa de "vulgar".Auzi si tu ciordit si fufe...parca nu te mai recunosc...

O auzisem spunand ceva de genu"De parca tu vorbesti mai frumos..."dar nu am bagat-o in seama si am intrat in baie.In 10n minute eram gata spalata si cu niste bikinii albi pe mine.A cred ca am uitat sa ma prezint....pai:Ma cheama Andra am 17 ani sunt inalta,pielea imi este usor bronzata.parul meu este brunet avand ochii negri.Da aveam niste forme de milioane la care baieti se uitau si fuierau dar nu si baiatul care vroiam eu...HOOOOOOO!parca am incetats a ma gandesc la el.

-  Adela sunt gata.Let's goo amiga!!!

-  Stai de ce imi combini engleza cu spaniola parca urai aceasta combinatie..

-  Daar ce numai tu poti sa te schimbii...daca tu poti pot si eu...acum hai sa mergem.

Si am iesit afara unde deja auzeam rasete si voie buna.Ne-am asezat pe cel mai bun loc de pe plaja.Adela fara sa imi spuna il sunase pe Mihai si pe inca un baiat Ionut sa vina pe plaja sa stea cu noi.Normal ca facusem crize si de toate dar nu avea nici un rost ra imi bat gura degeaba deja ii vazusem venind spre noi razand si glumind.

-  Hey piticoo!buna sormeo..

Da pitico era porecla care mi-o daduse el...nu o suportam dar deja ma obisnuisem cu ea...

-  Hei Ionut...Mihaaaaiiiiiii!stia ca ma enervasem dar tot radea de mine ca de obicei...

-  Am o ideea!

-  Ia sa vad Ionut ce ideea ai?

-  Hai sa jucam adevar si provocare...

- Daaaa!zisera in cor Adela si Mihai..

-  Eu nu joc...

-  Piticoo de ce vrei sa ne strici distractia..

-  Nu vreau sa va stic distractia dar nu vreau sa ma joc...

-  Aaaaaaa gata stiu de ce nu vrei sa joci!ce imi placea acel zambet de pe fata lui....Andra.....nu te mai gandi la el

-  Si de ce crezi tuca nu vreau sa ma joc?ma uit la el chioras

-  Tu nu te joci adevar si provocare fiindca iti place de Ionut...

-  Ce nuuu ai inebunit..scuze Ionut....dar chiar nu imi place de tine..

-  A nu este nimik Andra nici eu nu te plac..

-  Dacanu iti place de el atunci joaca!

-  Bine fie...

Si uite asa m-am bagat singura in gura lupului....Doamne de ce nu stiu sa ii zic LUI NU?

............................................................................................................................................................................................................

 Hey...sunt noua aici....sper sa va placa povestea mea...si astept pareri....pupici:x:x:x:x:xX;x;

Prietenie cu nabadai...Where stories live. Discover now