TEK DOĞRU İSLAM, EN BÜYÜK ALLAH!

79 11 9
                                    

Cinayetler...
Hırsızlıklar...
Tecavüzler...
Ve daha birçok şey...
Peki bunlar nerede oluyor? Cevap: Müslüman bir ülke olan Türkiye.
Peki bunlar doğru mu? Cevap: Tabi tabi o kadar doğru ki artık herkes yapıyor.
Bu yanlışları doğru olarak gösteren kimseye lanet olsun! Insanlar benliklerini şaşırdı.
Müslümanlar, terörist oldu.
Tesettür, yobaz işi oldu. Ama asıl sorumuz şu olmalı,"Bunu insanlara kim yaptı? Bizi kim böyle bozdu?" Bunun cevabını hemen hemen herkes biliyordur. Bilmeyenler için ben söyleyim...
Avrupa, Gavur milleti...' Peki neden?' diyorsanız bunu da cevaplayım. Biz koskoca Dünya hükümdarı Osmanlı torunlarıyız değil mi? Bu güçlü devlet bunu neye borçlu peki? Müslümanlığına ve imanına. Biz ki ne savaşlar gördük. Gavur askerlerinin önünde yiyecek ziyafetleri varken bizim sadece ekmeğimiz ve soğanımız olduğu zamanları gördük. Ve atlattık. Peki nasıl atlattık? Tabiki imanımızla. E durum böyle olunca da bizi savaşta yenemeyen kafirler içimize girdi ve imanımızla, inanışımızla oynadı. Bize doğruları yanlış yanlışları doğru gösterdi. Sonuç, pek tabii başarılı da oldu. Insanlarımız yavaş yavaş benliklerini kaybetti.

Şu an bunun bilincine varanlar olarak buna direnmeliyiz! Öğrenmeliyiz! Öğretmeliğiyiz! Bu bizim cihadımız olsun. Bu yolda direnelim. Bundan belki birkaç asır sonra biz göremeyiz ama en azından gelecek nesillerimiz görsün gazetelerde,"Müslümanlar yine başardı!" yazısını. "Tek doğru İslam, en büyük Allah(c.a)!"yazısını...
Direnin kardeşlerim...

*Bu böyle olmayacak üstadım,bir şeyler yapalım.
Çoktan zıvanadan çıkmış milleti bari biraz toplayalım.
                        Z.S.*

İçimden Gelen DoğrularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin