Rebecca se trezi puțin înspăimântată. Crezuse ca toate cele întâmplate ieri au fost un vis,mai degrabă un coșmar. Dar realiza ca era adevărat după ce văzu plicul si biletul. Se duse in bucatarie unde fu surprinsă sa o vadă si pe mama dar si pe sora sa certandu-se .
-Imi zici si mie de ce nu ai stat acasa?urla mama sa.
- De ce as sta acasa ? Tu de ce nu stai acasa?"nu am putut ajunge...imi pare rau".
-Eu am treburi importante, nu stau in cluburi.
-Nu ... Deloc!
Rebecca nu putu sa mai suporte mult:
-Oricum,va mulțumesc ca ați venit azi.
Amândouă tresărira:
-Rebecca ce cauți aici?
- Pai probabil ma-ți trezit!Foarte probabil... Trebuie să va spun ceva..
Zina tremura brusc. Alessia pali. Se întoarseră una la alta si începuta sa suspteaca:
- Cum am putut uita.A fost a 25 aniversare.
- Crezi ca a aflat? Foarte probabil.
- Încă sunt aici si nu ma gândesc sa plec.
După ca auziră vorba răspicată a Rebeccai încetare si se întoarseră spre ea
-Rebecca,începu Zina, tu ai citit vreodată testamentul tatălui tău?
- Nu.
-Acesta scria clar, continua Alessia,ca relația din familia Madesky se va raci considerabil , iar daca asa se va întâmpla, va alege pe cea mai loiala si mai curajoasa dintre noi si o va trimite sa faca acel lucru pe care nici el nu a avut curajul. Deci tu...
La început Rebecca dorea sa le spună adevarul despre bilet dar după ce se gândi puțin spuse fără pic de ezitare:
-Dar ce ați mâncat de dimineața?Sa aleagă? Ieri am fost sa o caut pe Alessia si mi-am amintit de-abia seara sa ii aprind si săracului de el o lumânare. Nu sa întâmplat nimic neobișnuiți de doua saptamâni.
După aceasta mică si nevinovata minciuna nimeni nu mai adaugă nimic.
CITEȘTI
Umbra fetei
AdventureDupă ce Rebecca a fost părăsită de mama si sora ei,aceasta găsește o scrisoare pe mormântul tatălui ei. Acolo este invitația la unchiul ei din Londra. După o călătorie cu un tren dubios, Rebecca ajunge la noua ei locuința unde i se va pierde origini...