La marginea marii Mediterane ,pe malul din sud-est mai precis, se afla o vila a unui bogătaș egocentrist de moda veche a anilor '90. Numele său era Eliot Madesky. Acesta murise acum 25 de ani intr-un tragic accident cu caleașca domniei sale. Intre timp doamna Zina Madesky alături de cele 2 fiice ale sale: Alessia si Rebecca continuau sa trăiască acolo. Alessia era mult mai plină de sine,preferând sa stea la petreceri si alături de prieteni săi,in timp ce Rebecca era mult mai retrasa de restul lumii, petrecând mai mult timp pictând,citind sau scriind poezi.
Casa era una de moda veche,cum am mai spus, si ascundea destul de multe secrete.
După decesul onoratului sau soț, doamna Zina pleca in mai multe călători ,uneori le lua si pe fetele ei,dar de cele mai multe ori pleca singura timp de 6 luni. Relația dintre cele 3 dame se răcise considerabil decand mama lor plecase sa se ocupe de afacerile tatălui răposat.
Acum, ne aflam intr-o zi de 25 Octombrie a anului 1927. Astăzi se împlinesc 25 de ani de la Accidentul care a marcat schimbarea celor 3 doamne. La mormântul săracului Eliot se afla o singura persoana. Plecată cu afacerile urgente ,madam Zina si-a motivat absenta cu o scrisoare pe care scria prompt :
"Nu pot ajunge,dragele mele ...
Cu dragoste, Zina M."
Daca am fi citit o asfel de scrisoare acum 25 de ani am fi citit întregul nume:Zina Madesky. Acum doamna prefera un simplu M. pus din întâmplare cu aceasta ocazie.
Alessia nu mai trecuse pe acasa de o săptămana .Rebecca o căutase dar nu primise nici un răspuns de la sora ei. Cum am mai zis ,la mormântul lui Eliot era o singura persoana :Rebecca. Avea ochi înlăcrimati iar pe buze i se citeau următoarele cuvinte:
-Tata, imi pare rau ca nici mama si nici Alessia nu au putut ajunge aici in aceasta zi... Stau singura de o saptamâna si tot ce am primit de la ele a fost o scrisoare ca nu pot ajunge. Ce ar trebui sa fac,acum?
Nu apucase sa isi termine propoziția ca a început un vânt usor iar pe mormântul tatălui sau a apărut o scrisoare. Rebecca tremura,dar nu ezita si lua scrisoarea. Clipi de doua ori si o deschise:
"Draga mea, Becky
Stiu ca îți e greu din cauza mamei si surori tale dar asculta-ma cu atenție :Ai in plic un bilet de tren către Londra. Ia-l,acolo sta unchiul tău de care probabil nu știai nimic. Am preferat sa păstrez tăcerea despre el. Era un pic mai ciudat pentru mama ta asa ca nu l-am mai menționat. NICIODATA. Dar du-te la el te poate ajuta mai mult decât crezi .
Semnat E.Madesky"
Tresari . Într-adevăr avea biletul de tren si mai avea o adresa si un număr de telefon. Mai mult de atat ,doar tatăl ei ii spunea Becky.Se mai uita odată pe bilet, era pentru săptămana viitoare. Mai era si numărul de telefon: {0345283828}. Se gândi ca ar trebui sa il sune pe unchiul sau dar era deja obosita asa ca se du-se in casa si ațipi in câteva minute .
CITEȘTI
Umbra fetei
AventuraDupă ce Rebecca a fost părăsită de mama si sora ei,aceasta găsește o scrisoare pe mormântul tatălui ei. Acolo este invitația la unchiul ei din Londra. După o călătorie cu un tren dubios, Rebecca ajunge la noua ei locuința unde i se va pierde origini...