Drumul catre casa fusese unul linistit ,eu inca gandindu-ma la el si la ce am facut in birou .In timp ce el conducea a dat intr-o groapa ,telefonul meu cazand la picioarele lui .A oprit masina la un semafor si eu m-am aplecat sa iau telefonul .Sanii mei i se frecau usor de picior .
-Ah ...
A spus el fiind deja excitat .
-Hai intr-o parcare .
Am zis ranjind pervers muscandu-mi buza in timp ce ii priveam membrul prin pantaloni .
-Ajungem imediat acasa babe .
Am oftat si m-am pus din nou la locul meu.Tot drumul am stat tacuta si am privit pe geam .El a bagat masina in garaj si eu am mers in dormitor .O data ajunsa acolo mi-am dat jos totul de pe mine si m-am pus pe burta in pat .
LouisImi lasasem mapa in camera mea si am mers la Zendaya sa vad ce face si am vazut usa si am aruncat o privire era intinsa pe burta complet goala ,mi-am muscat buza si mi-am dat jos pantaloni si camasa .Am intrat in camera ei si m-am pus in genuchi pe pat ea sa intors si m-a privit ranjind pervers .
Am inceput sa ii masez o fesa ea gemand lent ,continuam sa o masez si i-am tras o palma ea tipand usor .Am continuat sa fac asta si pe cealanta fesa pe urma mi-am mutat atenta pe feminitatea ei pe care am inceput sa o masez lent patrunzand cu doua degete in ea. Le miscam lent de tot in timp ce gemetele ei ma inebuneau .
-Asa iubitule continua ...
Am luat lichidul care se scursese din ea pe deget si am trecut limba peste el .
-Mmmm esti asa dulce frumoaso ...
Continuam sa o masez si sa o patrund cu degetele .Ea gemea repetate randuri .
O loveam cu palma pe fiecare fesa la rand ea tipand de placere .
Mi-am dat jos boxeri si am inceput sa imi frec usor membrul de feminitarea ei ,ea continuand sa se ude lichidul prelingadu-se pe membrul meu .Ea gemea lent presandu-se usor in membrul meu .
-Ah iubitule ...
-Esti asa buna dragostea mea ...
Am intrat in ea facand miscari du-te vino ,ea gemea la fiecare miscare .
Imi placea la maximum felul in care gemea .