4

51 2 0
                                    

Dupa ce am terminat dusul am iesit amandoi din baie .Aveam in jurul corpului meu doar un prosop alb , m-am asezat pe pat uitandu-ma in jos . Imi era scarba de ce ajunsesem ...o tarfa ordinara ...asta ajunsesem .El statea in fata mea si ma privea . Am simtit mana lui rece sub barbia mea ridicandu-mi capul .
L-am fixat cu privirea .In ochii lui ma pierdeam  cu usurinta si nu stiam cum sa evit asta .In scunda urmatoare si-a lipit buzele de ale mele intr-un sarut ,era poate un sarut asa de dulce .Limba lui faces miscari lente  in gura mea .
Aveam o senzatie ciudata ...vroiam sa nu se termine acest sarut ...
Buzele lui erau asa moi si asa dulci si nu ma saturam sa le simt gustul .
Louis Part.
Ahh... Fata asta ma innebuneste ...Buzele ei moi sunt probabil cele mai dulci pe care le-am sarutat vreodata , nu ma grabeam sa termin sarutul deoarece nu vroiam .Era asa buna si cand zic asta ma refer la tot .Si lucrul care ma face cel mai fericit este ca ea e doar a mea .
M-am asezat pe pat si i-am facut semn sa se aseze in poala mea , sa ridicat cu sfiala si sa asezat usor in poala mea .Am inceput sa o sarut iar si iar ,ea si-a pus mainile ei mici si delicate pe obraji mei.
Dintr-un sarut lent a devenit unul pasional in care limbile noastre se miscau intr-un dans erotic .
I-am dat usor prosopul in jos si mi-am pus o mana pe sanul ei. L-am strans usor si ei i-a scapat un geamat in gura mea .
-Te ador scumpo ....
Ea si-a muscat buza privindu-ma jucausi .Am continuat sa o sarut intr-un mod salbatic .E asa de buna fata asta ... Dar  ma simt oarecum atras de ea , are ceva special si nu stiu ce , ceva ce imi place la ea inafara de fizic , ceva ce ma atragea candva la Eleanor . Sa ridicat si sa imbracat , am lasat-o singura in camera , ea nu doar ca ma poate satisface mai bine decat oricare alta tarfa dar ma face sa innebunesc numai cand o vad  .

10 in a billionWhere stories live. Discover now