Sestra?

67 6 2
                                    

Juchúúú!
Ja sa tak velmi tešim!Dnes má prisť moja sestra k nám na návštevu.Ja bývam s mamou a sestra s otcom.Rozdelili nás keď sme mali obidve 10 rokov teraz máme 15.Volám sa Renáta (strašne meno) a moja sestra sa volá Sára.O hodinu by mala prisť.Nevidela som ju 5 rokov!!!!!
Nemôžem sa dočkať kedy zazvoní pri dverách.,,Renáta!!!!"počula som mamin krik.,,No?"spýtala som.,,O hodinu príde tak začni už upratovať."kričala.Prevratila som očami a išla som do svojej izby.No takže kde sme to skončily?Á už viem.Véééélmi sa tešim nemôžem tomu stále uveriť že príde!Ale už nebudem ďalej kecať a začnem upratovať lebo ma mama zabije.
O hodinu neskôr
No konečne myslela som že budem upratovať na veky.Síce to bola len hodina ale pre mňa to bolo ako rok.
Crrrrrrrrrn
Zvonček!Nemôžem tomu uveriť je tu!Otvorily sa dvere a ja som v nich uvidela blondínu v čiernom tričku a čiernych nohaviciach.Bože môj to je ona!Chcela som skákať od radosti ale keď som ju videla naživo nedokázala som sa ani len pohnúť.Pootvorila som ustá.,,Sára?"pošepkala som.

SÁRIN POHLAD

Vystúpily sne z otcovho auta a zamierily k dverám.Tvárim sa že mi je všetko jedno ale není.Konečne ju uvidím.Už ani neviem ajo sa volá.Mám pri posteli jej fotku a každy deň sa na ňu dívam.Zhlboka som sa nadýchla a zazvonila na zvonček.Dvere sa okamžite otvorily.Stála tam....Hneď ako som ju uvidela som si spomenula na jej meno.Renáta.Nemôžem tomu uveriť.Po piatich rokoch ju vidim.,,Sára?"zašepkala.

RENÁTIN POHLAD

Po líci mi začala stekať slza.Nechcela som plakať.Pozerali sme sa na seba a ja som videla ako sa v Sárinom oku slzu.Už som to neudržala a nechala som slzy aby mi stekali po líci.Sára sa ku mne rozbehla a silno ma objala.Ja som ju objala tiež.Počula som Sárine vzliky.Ani otca som nevidela päť rokov ale k nemu som chovala nenávisť.Zobral mi to najcenejšie čo som mala.Sestru....

Moja sestra upírkaWhere stories live. Discover now