Potrebujem krv

30 2 3
                                    

,,Sára otvor dvere."povedala som a zaklopala som na dvere.

SÁRIN POHLAD

Musim mať krv som velmi smädná ale nemôžem ubližiť vlastnej sestre.Čo mám robiť?!Pozrela som sa do zrkadla moje oči boli stále červené a mala som aj dva velké tesáky.Umila som si tvár so studenou vodou ale nepomohlo to.,,Sestra?"povedala som.Žiadna odpoveď.Pomali som odomkla dvere a vyšla som na chodbu.Sestra bola opretá o stenu a dívala sa na mňa s otvorenými ustami.,,Ty si upírka?!"vykríkla.Pomali som prikvla.Uvidela som ako moja sestra padá na podlahu.Rychlo som ju chytila a odniesla do jej izby.Položila som ju na postel.Pravdepodobme omdlela.Vyliezla som von oknom a svojou rýchlosťou som bežala do nemocnice.Za 5 sekund som tam bola.Otvorila som dvere a vstúpila som do nemocnice.Išla som do izby čislo 142.Uvidela som tam zdravotnú sestru.Keď ma uvidela zlakla sa ale vedela čo má robiť.Bola to moja "kamarátka" ktorá mi vždy priniesla nieku krv.Otvorila skrinku a vytiahla z nej sáčik s krvou.Podala mi ho a ja som si ho vzala.Otvorila som ho a začala piť keď som dopila moje oči sa zmenily späť na hnede a tesáky zmizli.,,Vďaka."povedala som a hodila som po nej prázdny sáčik.Otvprila som dvere a svojou rýchlosťou som sa dostala späť do domu.

Moja sestra upírkaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن