Sigur multora dintre voi, va place de o fata. Va pare speciala, fata de restul. Unii, poate nu stiti insa cum sa o dati pe spate. Uitati mai jos!
Fetelelor le plac bietii dulci. Inafara de acele fete fitoase, care vor bani, vila si masina. Acelea nu va merita!
Domnisoarele simple, prefera baietii politicosi, amuzanti, sinceri si romantici.
Romantici inseamna nu sa stai calare pe ea! Inseamna sa ii dai din cand in cand mici atenti.
Exemple:
-de Sf. Valentin: ii puneti in banca la scoala sau ii dati in mana daca aveti detul curaj, un trandadir rosu, si o cutie de ciocolata in forma de inima. In cutia de ciocolata, daca doriti, puteti pune o scurta poezie de dragoste. Asa, ea s-ar simti foarte apreciata!
-de ziua ei de nastere: puteti sa ii daruiti un lantisor de aur in forma de inima, in care sa fie o poza cu voi doi.
-de craciun: cercei cu/fara lantisor, in forma de om de zapada, Mos Craciun, fulg de nea, etc.
-banchet/petrecere: sa ii ceri DJ-ului sa puna o melodie lenta, si sa o inviti la dans. Daca si ea simte lafel pentru tine, inseamna ca va fi un moment magic pentru ea! Nu il v-a uita niciodata!
Daca nu esti prin apropierea acestor sarbatori, poti sa o inviti in parc/la un suc. Acolo poti pur si simplu (daca va cunoasteti destul de bine) sa o ceri de iubita, si sa ii dai un buchet de flori, florile fiind preferatele ei. Sau, daca esti in parc, poti sa o saruti dintr-o data, si sa o intrebi daca vrea sa fie iubita ta!Sper ca te-au ajutat sfaturile, iar daca le incerci, si reusesti scrieti-mi in comentari!!!
Bey, bey!!!