Selamm!!! Ben Tuğçe. Lise bire geçtim.
Aslında ben herkesin bildiği normal bir insan değilim. Çünküüü ben cadıyımmm.
Ama cadı diyince aklınıza çirkin şeyler gelmesin. Ben sadece sihrimi iyiye kullanan güzel bir kızımm. Aslında bu konuda biraz acemiyim. Sihrimi kontrol etmekte zorlanıyorum. Hatta bir keresinde okulun en güzel kızına bir ders verim yere düsürim dedim ama yanlışlıkla kızın saçlarını yaktım.(heheheh) iyide olmuş. O kızdan gıcık kapıyorum. Annem
-- Tuçe canım kahvaltı hazır. Geliyorum anneciğim.
Of gene annem. Sohbetimizi yarıda kesti. Yavaş yavaş sofraya gitim. Küçük kardeşim Deniz 'e hayırlı sabahlar değip burnunu sıkçak oldum. Geri kaçtı. Bütün sofra maf oldu. Ben Deniz'e bağırmaya başladım. Hem koşarak hem ağlayarak odasına çekildi. Annem gil bana bağırmaya başladı. Bende o huysuz bana neden bağırıyorsunuz.
Annem--
Sanki sen hiç o yaştayken öğle değildin. Kardeşim Deniz'in odasına gidip teselli etmeye çalıştım. Ama ne yaptıysam olmadı. Annemgil barış diyorlardı. Odama gittim. Biriktirdiğim harşlıklarımı saymaya başladım. Tam - 70 - Tl'mç çıktı. Pastaneye doğru yürümeye başladım. Pastaneye vardım. Çukulatalara bakmaya başladım. O kadar çok çukulata vardıki aralarında neredeyse kaybolacaktım. Antep fıstıklı çukulata alıp evin yolunu tuttum. Kardeşim Deniz'in kapısını çalıp girdim. Kardeşim ağlıyordu. Krdeşimden özürdileyip çukulatasını verdim. Kardeşim beni affetti bana dediki büyüyünce ben sanatçı olmak istiyorum dedi. Akşam oldu. akşam yemeğini yedik. Annem dediki işte benim çocuklarım. Hiç küs kalamaz dedi. Yatma vakti geldi. Deniz yatağına uzanıp bana masal okurmusun abla dedi. Ben ilk önce istemedim. Sonra ısrar edince hayır diğemedim. Ökkeş lunaparkdayı okudum. Deniz uyuya kaldı. Yanağından öpüp bende yattım.Herkese hoşcakalın bidaki bölümde görüşürüüüüüüz.