Multimedyada Tuğçe...♡♡
Keyifli okumalar...♡♡♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
-- Boşver bulundu işte.
-- Tamam. Ama nasıl onu soruyorum.
-- Offff uzatma işte Dışarı çıkalım mı?
--Peki Tamam madem hadi hazırlan.
--Oluuuur... ben hazırlanıyorum o zaman.
Odamdan koşarak çıktı.
İkimizde hazırlanıp çıktık.
O kadar çok sevindi ki birden hep Deniz'le mi Dışarı çıksam diye düşünecektim. Harçlıklarımızla lunaparka gitmeye karar verdik. Lunaparka gittiğimizde gözüme ilk takılan Şey çubuklara halkaları geçirme oyunu oldu. Birden içimden o oyunu oynamak geldi. Ve sıraya girip bileti aldım. Ve sonunda sıra bana geldi. Hemen oraya koştum. Ve ilk halkamı aldım atmaya hazırlanırken Deniz iyi şanslar abla dedi. Kendimi toparlayıp ilk atışımı attım. Ama girmedi. Üzüldüm. İkinci atışım tutu. Sıra üçe geldiğinde biraz heyecanlandım. Aynı zamanda biraz tedirgindim Ya Girmezse! Birden ne olduğunu anlamadan yerimden sıçradım halka elimden gitti girmedi diye çok üzüldüm. Ama birde baktım ki girmiş. Çok mutlu aldum:). Birtane tavşanlı anahtarlık kazandım. Adını Tosba koydum. Çok sevdim Deniz çarpışan arabaya binelim mi dedi. Kabul ettim. İkimiz farklı farklı bindik. Birbirimize çarptık durduk. Tosbam düştü.
Yere eğilip aldık. Ama kirlenmişti. O arada Deniz bir den bayıldı. Başı kanamaya başladı. Bir yandan tospamı düşünüyorum. Bir yandanda Deniz'i ne yapacağımı şaşırdım. Etrafa bakınırken siyah pelerinli birini gördüm. Hızla uzaklaşıyordu. Denize büyü yapmışlardı. Ben tam adamın nereye gittiğine bakarken birisi adımı seslenmeye başladı. Arkamı dönüp baktığımda arkadaşım Erva yı görünce çok şaşırdım. Ağlayarak durumu ona anlattım. Olanlara çok üzüldü. Gel çıkalımda kanamasını durduralım dedi. Oradan çıkıp bir banka oturduk. Oralardan bir yerden peçete bulduk. Kanamasını durdurmaya çalıştık ama hiç bir şekilde durduramadık bir ara Doktora mı gitsek dedik sonra vazgeçtik çünkü büyü yapmıslardı doktorun yapacagi hiçbirşey yoktu. Biz ne yapacağımızı tartışırken Deniz bayıldı.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧☆☆☆☆Oyucular☆☆☆☆
Tuğçe= Avril Lavigne