iyi okumalar : )
Mayadan ;
Güne yine yatakhanede yankılanan mervenin sesi ile uyandım yada uyanmayaçalıştım ama tabikide galip gelen mervenin sesi oldu .
Formamı alıp tuvalete öyle bi koşuyorumki böyle sanki kırmızı görmüş boğa gibi tam tuvalete ulaştım kapıyı açıcam busenin bana çelme takmasıyla birincilik hayallerim suya düştü " Buse ggızzz popom acıyo oldmu bak hiç böyle ne güzel arkadaşın gardeşin ilk giricekti hemen çıkacaktı niye yaptın bunu bana niyeeeeee " diye sitem ettim.
Sitem ederek ayağa kalktım tabi o sırada popomu ovusturmayi ihmal etmedim acıdı ama tabi o sırada kapıyı yumriklamayıda unutmadım tam o sırada yeni bir yumruk atacakken attığım yumruk busenin kafasına gelmesiyle kaçmam bir oldu busede arkamdan " gel lan buraya maya gel lan " diyordu ne vardı sanki ilk ben girseydim bunlar olmazdı tam o sırada ani bir hamle ile tuvalete girip kapımı kilitledim hem formamı giydim hemde buseden saklanmış oldum .
Cıktigimda kizlar bana gulerek bakiyordu ben onlari umursamayip okul bahçesine çıktım gulen kizlar hala vardi ve karsimdan gelen demir lisenin erkeklerini gormemle sinirlerim tepeme çikti onlarda bana bakarak gulunce tam be var diye bağırakken arkamda elinde makas bulunan buseyi gorunce " annnammmmmm" diye bağırıp demir erkek lisesinden olan barışın kucağına atladım tabi ben olyın şoku ile kolarrımı boynuna doladım soku atlattigimda domates olduguma eminim.
Hemen kucağından inip " şey ben o anda yanlışlıkla yani sey bilerek olmadı özür dilerim gerçekten yani bi anda oldu yani ozür dilerim " diye biseyker geveledim tabi o sirada buse sacimi bi anda cekip yan tarafini azda olsa kesti .
Tabi benim o sırada şalterler attı sinirden dört köşeykenokul bahçesinde " buse bitin kızım sen ver lan saçımı o benim sacim " diye kovaliyodum tam ben buseyi yakalrken ece belimden tutup " sakin ol sampiyon tamam o senin sacinda bu tepki fazla degilmi" diye digince başimi olumlunanlamda sallayarak kabul ettim ama sacim gitti hafta sonu ilk is kuafore gidip sacimi duzelttirtmek .
Sacimi duzelterek derse girdim ders boyunca aklim demir lisemin neden bizim bizim okula geldiklerini düsündum acaba noludu geeksiz yee bizim okula gelmezler normalde bi bugun onlara cok fena rezil oldum offff napicam ben yaaaa.
Dersler bitince mudureden izin alarak disari ciktik nereye gidicez diye dusunurken helin piramit cafeye gidelim dedi hepimiz onayladik . Ece altina koyu kahve bilek pantalon ustune kiremit rengi bluz bej rengi ceket ve bej mokosen ayakkbilarla muhetesemdi saclarini acik birakip rimelle isini bitirdi .Buse siyak bilek pantolon beyaz buluz ve siyah babetle kombinini tamamladi saclarini at kuyrugu yapip goz kalemi surdu isini bitirdi .
Helin ise toz pembe pantalon bej rengi gomlek ve toz pembe hirka ve cok tatli olan pembe sporlari ile harikaydi makyaz yapma geregi duymadan sacini topuz yapti.
Ben ise boyfriend pantalon ustune lacivert ince kazak altina gri converse giyerek kombinimi tamaladim saclarimi acik birakip eyeliner surup golugumu taktim hazir gorunuyordum.
Hemen okulun onune taksiyi cagirip bindik buse one biz arkaya oturduk buda demek oluyorduki ucreti buse odeyecekti iceri girdigimizde mekada bosuna piramit denmedigini anladim iceri misir piramitlerine benzen dekorlarla suslenmisti
Tam oturduk siparişlerimizi verdik iceri havali dort tane demir lisesi ogrencisi girdi bunlar tabikide Barış , Ege, Mert ve Savaştı tamda bizim yan masamiza oturdular o sirada siparislerini verdikten sonra bizim siparislerimiz geldi ben ton baliklinsalatama gomulmuşken ece bizi durteek caktirmadan onlara bakmamizi sagladi bakar bakmaz barışın bana beni yiyecekmis gibi bakmasinin ardindan aniden misir tanesinin buğazimda kalmasiyla oyle bir oksuruyorumki yemin ederim tam bir belayım rezil olma konusunda rakip tanimiyorum .
İcimdem bunlari derken disaridanda boguluyo gibi oksurmeyi ihmal etmiyorum . Herkez isi gucu birakti bana bakiyo osirada barişın sirtima geçirdi yumrukla misir tanesi akvaryumdaki baligin yanina uctu yuhhh o kadar uzaga nasil gitti lan ama harbi saka maka bogluyodum . O sirada kendimi daha fazla dusurmemek icin lavoboya ciktim lavoboda sacimi makyajimi duzeltikten sonra cikarken birisi kolumdan tutup beni duvara yapistirdi ve kulagima egilip " Nasıl bir baş belasısın sen " dedi
Merhaba yazım hatalarına dikkat etmezseniz sevinirim medyada mayanın giydikleri var sizleri seviyor yorum ve votelerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
ChickLitSevgili okuyucularım hikayeyi Düman Okullara benzetrbilirsiniz ama daha sonra tamamen hikaye değişecektir okumadan ön yargılı olmayın lütfen ve vote geldikçe yeni bölüm olacaktır sizleri cok seviyorum ☺☺☺☺☺