„O nouă zi geroasă în New York oameni buni. Îmbrăcaţi-vă gros pentru a putea face faţă frigului și nu uitați că în Ajunul Crăciunului, familia regală Lupus va ține balul anul cu prilejul acestei sărbători, dar şi pentru a sărbători cea de-a 20-a aniversarea a prinţului moştenitor, Kai."
-Crezi ca anul asta printul isi va gasi aleasa inimii? ma intreba Kate plictisita.
-Vrei o parere sincera? Nu prea imi pasa daca isi gaseste sau nu sufletul pereche anul asta.Tot ce vreau e sa intru in palat sa fac cateva poze la designul cladirii si apoi sa plec o ora mai tarziu.
-Deci anul asta ai de gand sa mergi!?
-Nu. Am de gand sa iti tin companie.
-Cum de ai ales sa mergi anul acestă? Și nu cred ca e doar pentru designul clădirii.
-Kate, esti prietena mea, dar uneori îmi vine sa te omor. Chiar crezi ca as vrea sa îl vad pe prinț? Doar îmi ştii parerea despre familia regală.
-Da, da. Niste ipocriţi cu nasul pe sus.
-Exact. Imi este mila de biata fata care ii va deveni soţie.
-De ce? Prinţul arata foarte bine şi sigur i-ar pune lumea la picioare.
-Stii ca nu cred asta,nu?
-Selena, prinţul moştenitor a fost trimis la studii la Paris.A călătorit mai ceva decat noi doua care suntem fotografi profesionisti si avem voie sa parasim ţara de mai multe ori pe an fata de restul populație care pot parasi SUA doar o data pe an vara.
-Kate nu incerca sa ma convingi ca nu e un răzgâiat. Nu o sa reuşeşti.
-Bine, de print nu îți place, dar am auzit ca anul asta si fiul regelui Beta isi caută sufletul pereche. Poate esti chiar tu sufletul lui pereche.
-Kate inceteaza cu prostiile astea. Ultima data când consoarta prinţului a fost un om a fost acum multi ani in urmă, doar stii asta.
-Bine Selena, cum spui tu. Ai câştigat si de data asta.
-Asta voiam sa aud, spuse Selena zâmbind.
- Ce ai sa porti diseară?
-Ce poarta toate fetele la un bal de acest gen?
-Bine, dar de la ce designer o sa fie rochia?
-Stii ca nu dau importanta la asa ceva.E o rochie primita cadou de Crăciun.
-Rochia aurie?
-Da, aceea rochie.-Doamne Selena ai sa atragi toate privirle cu rochia aceea.
-Eh se mai întâmplă, spuse Selena nepăsătoare. Tu ce ai de gând sa porti?
-Ma gandeam sa port rochia albastra de la Sherri Hill primita cadou de la tine.-Hmm se pare ca cineva vrea sa îl impresioneze pe prinț.
-Nu e adevărat!
-Bine, bine, cum spui tu.
Cele doua prietene se despărţiseră promiţând sa se revada a doua zi la balul familiei regale, balul care le va schimba viata intr-o secunda celor doua newyorkeze.
AN: Stiu ca este scurt, dar o sa incerc sa fac capitolele mai lungi. ;)
CITEȘTI
Royal Wolf
WerewolfFamilia regala Lupus organizeaza un nou bal in onoarea fiului lor, Kai, la implinirea varstei de 20 de ani.Parintii sai spera ca acesta isi va gasi sufletul pereche, iar balul organizat in Ajunul Craciunului sa redevina doar o traditie si nu un pret...