Capitolul 2

83 8 3
                                    

24 decembrie 2055, o zi pe care o incep cu tabieturi de care nu ma pot lasa.Trag perdelele ce atarna greu la usa dubla de sticla ce da in balconul apartamentului meu si privesc indelung afara.Se pare ca noaptea trecuta a nins destul de mult, iar acum totul este iar acoperit cu zapada pufoasa.Ma indrept spre bucatarie si imi pregatesc „elixirul" fara de care nu pot trai nicio zi si anume, cafeaua. Imi iau ceasca si ma indrept spre canapeaua din salon, deschid televizorul si il las sa mearga in surdina in timp ce sorb din cafea.

„BREAKING NEWS: PRINTUL MOSTENITOR A FOST SURPRINS IESIND IN ACEASTA DIMINEATA DIN HOTELUL DETINUT DE PARINTII SAI SI ANUME, PLAZA. SE PARE CA ACESTA A PETRECUT O NOAPTE FIERBITE CU ANUMITA DOMNISOARA. CAND ACESTA A FOST INTREBAT DE REPORTERI DE CE A ALES SA FACA ACEASTA PROSTIE FIX CU CATEVA ORE INAINTE SA ISI CUNOASCA SUFLETUL PERECHE ACESTA A RASPUNS SIMPLU CA { SUFLETUL MEU PERECHE PROBABIL CA NU S-A NASCUT INCA PENTRU CA AR FI TREBUIT SA O CUNOSC ACUM MULT TIMP IN URMA.}
ASTFEL ACESTEA FIIND SPUSE ASTEPTAM CA PRINTUL SA ISI CUNOASCA IUBIREA VIETII IN SEARA ACEASTA. DUPA CUM BINE STITI DIN ISTORIA FAMILIEI REGALE ACESTIA ISI INTALNESC SUFLETUL PERECHE LA VARSTA DE 16 ANI."

Ma uit spre televizor si raman uimita de cele spuse de print, stiind ca familia regala de abea asteptau ca printul sa isi cunoasca sufletul pereche si sa le ofere un nou mostenitor pentru tron.De fapt din toata sarada asta se doreste un print mostenitor care sa le duca numele mai departe celor din familia Lupus, dar din ce se poate observa printul nu are de gand sa isi accepte consoarta asa cum era de asteptat. In acel moment imi suna telefonul si ma uit spre el lung. Perfect! E Kate. Probabil a vazut si ea stirile si acum vrea sa ma bata la cap. Ridic telefonul de pe masuta de cafea si in cele din urma raspund.

-Kate, daca vrei sa imi spui despre ce au zis la stiri despre print e prea tarziu am vazut si nu prea ma intereseaza.
-Nu e asta, Selena. De fapt, voiam sa iti spun ca mi-am gasit sufletul pereche. Sau mai bine spus, el m-a gasit pe mine.
-Oh, doamne, Kate!Serios? Pot sa il intalnesc? Cum il cheama?
-Ai sa il intalnesti diseara la petrecerea data de print. Si probabil ca il cunosti de la stiri..
-De la stiri? Stai e tipul ala sexy care prezinta stirile pe CNN? Te rog, spune-mi ca e el.
-Nu, Selena...E printul Beta, Harry.
-Ce? Cum de l-ai intalnit pe printul Beta? Si mai ales cum de este sufletul tau pereche. In scoala ne-au invatat ca familia regala a avut doar o de doua ori suflete pereche oameni si asta a fost acum multi ani in urma.
-O sa iti explic diseara la petrecere mai multe.Ne vedem acolo si sa ai grija sa nu intri intr-o vreo belea la palat Selena. Harry a spus ca palatul in seara asta o sa fie mai bine pazit ca o banca elvetiana.
-Bine, bine. Nu am sa intru in nicio belea. Promit!

Si se pare ca planul de a explora palatul cade. Poate anul viitor o sa reusesc sa il explorez, daca printul isi va gasi consoarta. Continui sa lenevesc pe canapeaua din salon ceva ore bune ascultand playlistul meu preferat de pe Spotify. Aproape de ora cinci hotarasc sa ma ridic de pe canapea si sa incep sa ma pregatesc pentru bal. Ma uit in oglinda din baia si pot spune ca arat ca si cum am murit si am inviat acum jumatate de ora. Arat dezastruos.Asta se intampla de fiecare data cand stau acasa si nu fac nimic, dar de data asta macar nu o sa stau in fata laptopului uitandu-ma la seriale medicale si imaginandu-mi cum ar fi fost sa fiu chiar eu medic. Nu, de data asta o sa imi petrec noaptea la un bal tampit unde a fost invitate toate fetele din oras.

Timpul trecere repede astfel incat la 19:30 cobor in parcarea privata a complexului de apartamente unde locuiesc, ma urc in masina si pornesc spre resedinta regala din New York a familiei Lupus.
Ca orice eveniment de genul acesta la intrare ne sunt cerute invitatiile pentru ca familia regala sa se simta in singurananta.
Imi fac loc prin multime in speranta ca o voi putea gasi pe Kate, dar in zadar pentru ca in acel moment isi face aparitia familia regala. Aleg sa ies in foaierul resedintei si sa ma preocup de email-urile primite in dupa amiza aceasta pentru un nou proiect. In acel moment simt cum cineva ma trage de mana spre sala imensa unde ae tine balul. Ma uit in stanga mea si o vad pe Kate cum ma trage furioasa.

-Kate, ce s-a intamplat?
-Nimic. Doar ca ai pierdut cel mai frumos discurs al regelui.
-Oh, serios? Incercam doar sa raspund la niste emailuri.
-Selena, lucrezi prea mult.
-Pai stii ca petrecerile de acest gen nu sunt chiar printre preferatele mele si cred ca o sa plec acasa.
-Prostii! O sa mergem intr-un loc mai privat si ai sa ii cunosti si pe printi.
-Nu prea vrea sa il cunosc pe Alpha.
-Selena sa stii ca printul nu e chiar asa cum iti imaginezi tu ca e.
Toata aceasta discutie se desfasura in timp ce ne indreptam spre o alta aripa a palatului. Totul parea mult mai sobru in aceasta parte a castelului. Apropiindu-ne de o usa franceza dubla din lemn masiv am inceput sa simt un miros imbietor de pin si padure. O aroma care anunta un singur lucru, sufletul meu pereche era in apropiere.
Am intrat in incaperea luxoasa pasind sfios si ascuzandu-ma dupa Kate. Cand deodata se auzi un marait puternic urmat de o imbratisare mult prea stransa si o soapta pe care numai eu si persoana care ma strangea in brate o puteam auzi "Esti a mea".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 15, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Royal WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum