3.Bölüm

439 10 3
                                    

Hayır yanlış duymadım kesinlikle benim olanı kıskanırım dedi. Gözlerinin büyüdüğünü hissedebiliyorum. Aklıma bile bakmadan hızlıca okulun çıkış kapısına doğru yürümeye başladım. Genelde bana birçok erkek sen benimsin gibi kelimeler kullanıyordum fakat neden Doğu da bu kadar heyecanlandım. Ben bunları düşünürken arkamdan sert bir o kadar güzel olan sesin adımı söylediğini duydum. Olduğum yerde kaldım. Fakat ufak bir sorunumuz var ben ona adımı söylememiştim. Merak şaşkınlık heyecan korku bütün duygularım bir araya toplanmasıyla doğuya doğru döndüm.

-Nereye gidiyorsun güzelim?

O bunları söylerken heyecanlanmıştım fakat belli etmedim. Tabii ki konuşurken elini saçıma götürmüştü. Ben de sanki bir çöpü tutup atarmış ısınma 2 parmağımla elini saçımdan alıp fırlatır gibi bıraktım.Şaşırmış olacak ki bir an gözleri açıldı fakat hemen eski haline döndü. O kadar tatlı olmuştu ki bir an gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Fakat bende bir o kadar hızlı eski halime dönüp,

-Sanane lan.Sen kimsin ki sana hesap vericem ?!

Wow Doğu dan tekrar bi şaşırma ifadesi. Bu sefer cevap vermeden hızlıca ineklere çarpa çarpa arabama dogru yürüdüm. Bu kocaman okulda neden bir güvenlik yok? Harbiden merak ediyorum. Neyse bir ara öğrenirim.Arabayı çalıştırıp hızlıca eve gittim. Doğu... o, o çok farklı bir çocuk. Yakışıklı. Fakat düşmanım olması gerekmiyormu ? Sonuçta Anıl ı dövdü. Fakat beni kıskandığı için dovdugunu ima ediyo.? Kafam çok karıştı. Bir an once eve gidip film izlemek istiyorum. Aksamda bara gider kafami dağitirim.
...

Ahaaa,annemin calisiyo olmasi cok isime yariyor. Eve erken geldigimi gorunce car car basimda otecek biri yok. Kebapppp..(Ne sacma bolum yaziyom lan ben,alttan alin gencler) Neyse ki kendimi yatagima atabilmistim. Dolaptan bir elma aldim ve yerken kısa filmler izledim. Doğunun dediklerinden sonra fiziken degil de ruhsal yonden baya bi yoruldum. Uyumaya ihtiyacim vardi. Saati mi 9 a kurdum. Bizimkilere toplu mesaj attim. "Aksam 10 da bardayiz" diye. Ben ne sacmaliyorum.? Biz zaten her aksam bizim bardayiz. Dogu beynimi yerle bir etti. Acikcasi adimi nasil ogrendi kismina takilmadim. Cunku bu okulda 1 gun icinde adim yayilmis zaten. 《Bayan Psikopat》. He yok "Dertli Mc" amina koyim. Neyse, Doğu nun yüzünü sesini tarzını hareketlerini, kisacasi Doğu beyi düşünürken uyuya kalmisim zaten..

ULAN SEN ALARMSIN.. SESIN NIYE ACEMI RAMAZAN DAVULCUSU GIBI ÇIKIYO. UTAN ULAN UTAN UTAN ! Boyle yabanci filmlerdeki gibi yumruk atip kirarak susturmak istiyorum.. Fakat telefondan oldugu icin azicik sey yapiyorum. Ney yapiyorum? Neyse. Hemen kalkip odamda ki lavoboya girdim kisa ilik bir dusun ardindan saclarimi kurulayip siyah deri mi elbisemi giydim. Ayakkabi kirmizi mat bi dolgu topuk tercih ettim. Saclarimi kuruttuktan sonra ilk makyajimi yapip sonra saclarimi yapicaktim, rastgele bir topuz yaptim. Gozlerime far surmeyi fazla sevmem fakat bugun bir suresim geldi canim Allah Allaah. Koyu gri ve siyah tonlarinda mat, koyu bir far surdum. Uzerine siyah kalin eyeliner cektim. Takma kirpik kullanma ihtiyaci hissetmiyorum zaten kirpiklerim uzun ve kalin oldugu icin. Sadece rimrl ile carpici kirpiklere sahip olabiliyorum. Kendimi avon reklaminda hissettim. Neyse siyah kalemimi de surdukten sonra, ayakkabimin renginde kan kirmizisi canli bir o kadar mat bir ruj surdum. Saclarimin uzun oldugu icin biraz zaman alicakti fakat tost yapmak istedim... 40 45 dakikalik bi sac yapma operasyonunun sonunda bara gitmeye hazir oldugumu anladim. Eklem yuzuklerim... oys unutmam sizi. Yuzukleri de taktiktan sonra hemen arabaya atlayip bara gittim. Barin onunde bizimkiler yanyana gecmisler, hepsi ellerini goğuslerine birlestirmis tek kaslari havada duruyorlar. Arabayi valeye birakip karsilarina gectim. Hepsi gozumun icine icine bakiyordu.

-Noluyo lan ?
-Hepimize mesaj attin bebek. 10 do bordo olon.

Konusan bebek kelimesinden de anliyacaginiz uzere anil di.

-Evet? Sorun ne ?

Bu sefer yanit Buse hanimdan geldi.

-Saate bak bakiyim sen bi.

Hemen ufak el cantamdan telefonumu cikartip saate baktim. Oha, saat 10.56 olmus. Sirin ve sempatik bi hale burunmek zorundayim sanirim. Lanet olsun nefret ediyorum.

-Ama ama.. b-ben. Ama ben sacim yuzunden sey yapamadim.
-Oyy ama ben buna kiyamam ki. Tamam affettik,m affettim yani.

Anilin degisme hizi turk hava yollarinda bile yok. Acik ve net. Bunlari soylerken bir adim bana yaklasmisti ve iki elini yanagima koyup kafasini arkaya cevirmisti. Digerlerinin affetmedigini anlayinca direk degistirmisti.

-Ay yeter trip atmayin lan bana kari gibi. Sokarim atariniza. Iyi ki bi gec kaldik.

Aralarindan omuzlarina carparak giris yaptim. Allah tan fazla uzun surmedi tripleri biz gulup eglenirken Anil yedigi dayaga doymamis galiba. Hala bana sirnasiyodu. Bende bi nasil gorundugume bakmak icin tuvalete gidicegimi soyledim. Bizin tuvaletler uzun bir koridorun sonunda. Isiklandirmasi az ve kirmizi bi isiklandirmasi var. Uzaktan bakildiginda gercekten gergin bir ortam olarak gorunuyo. Neyse.. hemen gidiyim de bi bakiyim. Hava sicak makyajim aktiysa buyuk sıkıntı. Tam koridorun ortasindayken birden biri omuzlarimdan tutum sert bi sekilde beni duvara yasladi. Canim gercekten acimisti. Acinin verdigi zevki yasamak istiyordum fakat omuzlarimdan sertce bastiran kisinin kim oldugunu merak ediyordum. Isiklar yuzunden belli olmuyodu yuzu. Kafami sikiyim niye boyle yaptirdiysam.

-Sen nasil şirinlik yaparsin lan onlara. Bana yapicaksin kizim sadece. Anladin mi? Lan deliricem. Lan o cocugu ben dovmedim mi?

-E-evet.

-LAN NIYE YANASIYO O ZAMAN HALA SANA?!!

Tararam. Dogru tahmin bu dogu. Sesi o kadar sert cikmis olsa da bana gore dinlendiren bi muzik. Bu cocugun kiskanmasi cok hosmus lan. Sert erkegim benim wohow.

-Of uzaklas. Yanasirsa yanasir. Sa na ne ?!

Allah im icimden gelerek soylemedigimi anlasin nolur ya simdi kusup giderse?

- ne demek lan yanasirsa yanasir? Sen benimle dalga mi geciyosun?! Sende dalga gecilicek birimiyim ?

-Lan o benim sevgilim!

Ne oha. Hassiktir. Cus. Duru malsin sen. Oha ne dedim lan ben. Hoba. Hass. Lan. Sictin Duru. Kos surtuk koooss.. Ben ne dedigimi idrak etmeye calisirken Doğu nun yuksek bir kahkahasini duydum. Bir anda ciddilesti. Bu cocuga hayranim. Iki elini duvara yasladi . Beni duvar ile kendi arasinda birakti. Gozleri dudaklarim ve gozum arasinda gidip duruyordu. Nefesini hissediyordum. Aniden iki elimi yanaklarina koyup dudaklarina yapistim. O da ellerini belime sardi ve opmeme karsilik verdi. Tamam. Simdi nefesini hissettigim ana geri donelim. Bir an hayal kurdum da. Hic fena degilmis aslinda.

- Demek sevgilin. Duru.
-Ne var ?
-Seni sikerim.

Ha. Oha hayvan. Tamam hani evlenince sey. Ne diyom lan ben.Ben Doğu ya oylece bakarken pic smile yapip yurumeye basladi. Ama hizli hizli? Arkasindan gittim ve birden bizimkilerin masasina virdigini fark ettim. Kosturarak yanlarina gittim. Ne oldugunu anlamadan Doğu Anil i yakalarindan tutup havaya kaldirdi. Anil Doğu ya bi yumruk atti. Dogu biraz afallayinca bi tane daha indirdi. Wow Anil a bak sen.

- O GUN OYLE ARKAMDA BOS ZAMANIMDA TUTUO DOVMEYE BENZEMEZ BU DOGU BEY.
Adini nerden biliyo lan bu. O sirada mekandakileren ciglik cigliga kactigini fark ettim. Anil birden Bira sisesini Doğunun kafasinda kirdi. Dogu birden kalkip Anilin cenesine bir yumruk indirdi. Anil o anda masanin kosesine csrpip yere dustu Dogu ustune cikip ardi ardina yumruk gecirmeye basladi. Anil iyice halsiz kaldiginda,Doğunun kafasinda kirdigi camin parcalarindan bi tanesini eline alip yandan seytanice bir gulumseme yapti. Anil yerde gozleri kocaman olmus bir sekilde, bir Doğu ya birde elindeki cama bakiyordu. Ben sadece Doğu ya kitlendim. Digerleri de hem Doğu ya hem Anıl a bakiyordu. Doğu ise sadece Anıl ın gözlerine kitlenmis bir sekilde seytani bir gulus yaparak bakiyordu. Nefes almayi unutmus gibi...

EVET ARKADASLAR YENI BOLUMU YAZDIM SONUNDA. KISA OLDU SANIRIM AMA DIGER BOLUMLERDEN UZUN OLDUGUNA EMINIM. TELEFONDAN YAZDIGIM ICIN KELIMELERE VE IMLA KURALLARINA DIKKAT EDEMEDEN YAZIYORUM. KUSURA BAKMAYIN ELIMDEN GELDIGINCE DUZELTMEYE CALISTIM. FAKAT SIZI DE BEKLETME ISTEMEDIM. BUNDAN SONRS YENI BOLUMLERI SIK SIK YAZMAYA CALISICAM. BU ARADA DEDIGIM GIBI YENI HIKAYEME BAKARSANIZ COK MUTLU OLURUM. BU ARADA HIKAYENIN DEVAMI ICIN FIKIRLERINIZ OLURSA YAZMAYI UNUTMAYIN. IYI KOTU HER YORUMU KABUL EDERIM. LUTFEN YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadist Sevgilim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin