-4- Mate?

219 13 0
                                    

Sara's PoV

Als ik rond zoek naar mijn mate, zie ik Tom opbotsen tegen een meisje aan. Ze heeft lang bruin haar, en is super slank. Als ik haar Mate hoor fluisteren, wordt ik meegetroken door Tom. We rennen als gekken door de stad. Achter me hoor ik het meisje roepen, haar stem klinkt gebroken. Als we een steegje inlopen, schud ik zijn hand van mijn arm af. 'Waar the fuck sloeg dat op?!' ik sloeg mijn armen over elkaar heen. Wie denk hij wel dat hij is? 'Sttt.' zegt hij alleen maar. 'Je kwam hier toch om je mate te zoeken?!!!!!' grom ik. Als ik nu hier niet was ugh! Ik bijt op mijn lip. 'Stil nou.' zegt hij geïrriteerd terwijl hij om het hoekje heen kijkt. 'Zo mocht je niet reageren tegen je mate!' sis ik. 'WAT KAN IK ERAAN DOEN DAT IK JOU LEUK VINDT!!!!!!' Hij gromt naar me en veranderd. Als hij wegrent gromt hij naar iedereen die hem in de weg staat. Ik zie het meisje van daarnet achter hem aan rennen. Vondt hij me leuk? Maar dat kan toch niet?! Miljoenen vragen schoten in mijn hoofd, Ik moet achter hem aan! Ik steek mijn neus in de lucht en ruik zijn geur. Na een tijd gerent te hebben zie ik hem zitten, met zijn Mate. Ik was best wel jaloers... Hij had wel een mate, hij is beta. Alles in zijn leven is perfect, maar waarom ziet hij mij staan terwijl hij zijn mate had gevonden in no time. 'Ik voel me een stuk beter nu, bedankt Lexy je bent echt een schatje.' ze zoenen. Tranen stromen over mijn wangen heen. Wtf Tranen?!! Hij kijkt mijn kant op en zijn mond vormt een o. 'Wat is er liefie?' zegt Lexy verliefd. 'Niks hoor snoesje.' zegt hij terug terwijl hij mij aanstaart, ben ik gewoon niks? Hoe kan ik me aangetrokken voelen aan hem? Hij heeft een mate. Ik ren weg, ik sta er weer alleen voor.

Omg NEEEEEE Tomara!!!!
Waarom voeld ze zich zo anngetrokken aan hem en hij aan haar?!!!

Looking for my mateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu