herseyin bir etkisi var

60 0 5
                                    

Bazen inanmayiz hayata bize getirdiklerine. Ama bazen sabretmek gerekir yasananlara. Kolay olacağını kim demişti ki zaten ona. Hiç bir şeyin kolay olmadigi değil sadece zor olanların üst üste gelmesi onu yoruyor hayatı daha da zorlaştırıyordu.
Gene kavga ederek çıkmıştı evden her zaman böyleydi. Fatihten sonra hersey degismisti. Hayatı iyice karman çorban oluyordu. Hiç bişeyi duzeltememek fatihin canının biricigi yavrusunun gitmesine engel olamamak. Fatihin ortadan yok olması onun sucuydu sanki. annesi olarak o babasının yanında güvende olur sanmıştı.
Aslında güvende falan değildi. Kendine yalan söyleme Azra. Icin içini yiyordu ama sadece babası yani ümit' inde oğlunu görmesi gerekirdi.
Ama nasıl olurda fatih i göz göre göre babası ateşe atardi. Atamaz di ama ne olmuştu peki.

Kaybolustan 3 hafta once

"Fatih eve gelmeden hersey düzelmeli. Kimsenin benimle uğraşmamaai lazım ki oğlum güvende olsun " diye içinden geciriyordu ümit bey kapı çaldığında. Iceriye doğru koca adımlarla hasan efendi girdi. Bu adamı seviyordu. Yaşlı tatlı bir adamdı. Her zaman evinin en sadık hizmetkarlarindan olmuştu. Sırf bu adam için kötü islerini bu evden uzak tutmaya başlamıştı. Bu adamın üzülmesi ümit beyi çok üzerdu. Kimseye bu kadar katıksız bir sevgi ve güveni kolay beslemeyen biri olarak ümit beyin içi hasan Efendi'ye alınmıştı.
Fatihin gelince kalacağı odayla bizzat ilgilenmisti hasan, zaten fatihi torunu gibi görür severdi. Bu sevme duygusu ictendi. Fatihten hasan efendi falan demez ton ton dedem der peşinden azmi dolaşı rdi.

kelebek etkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin