Kaylee.

42 5 0
                                    

Luni

-Mamă ce e cu mirosul ăsta îngrozitor?

Kaylee coborî scările grăbită, gata îmbrăcată pentru a merge la școală.

-Kaylee ți-am spus cât de mult te iubesc?
-Ugh , mamă. Ce mai vrei să fac înainte sa plec?
-Camera ta! Ar cam trebui să o verifici înainte să pleci.
-Adică?
-Adică. Eu nu îți voi curăța camera la comanda domnișoară! Ai 16 ani si ar trebui sa te maturizezi!
-Uite mamă, am si întârziat la școală, plus ca Ethan mă așteaptă mai bine de o ora la capătul străzii. Si ce naiba gătești tu acolo de imi sufoci nările?
-Pai gătesc... (Deschise Rachel cuptorul făcând vânt cu o cârpă) ... mai bine spus, găteam lasagna.
-Mamă știi că e una din mâncărurile pe care le urăsc, nu? Îmi fine. Te iubesc! Am plecat!
-Ai grijă de tine și nu uita de bursă!

Kaylee fuge în capătul străzii.
Ethan apținându-se să nu râdă... o întreabă :

-Din nou mama ta făcea pe bucătarul şef?
-Ugh ai ghicit, mi-a mai și ținut predică despre faptul că ar trebui sa îmi fac ordine în cameră înainte să plec si bla bla bla...

Cei doi își continuă drumul spre școală, grăbiți, având încă 5 minute la dispoziție pentru a ajunge la timp la ore.

-Care e prima oră? (Întreba Kaylee cu ochii mari și gura deschisă.)
-Mmm, chimie, cu doamna Brooks.

Kaylee și Ethan dau buzna în clasă atrăgând atenția tuturor.

-Domnișoară Evans, sper să fie ultima dată când mai întârzii la ora mea! Cât despre tine Domnule Lawyer m-ai dezamăgit total.

(Profesoara de chimie, doamna Brooks, era singura profesoară care nu o suporta pe Kaylee dintre toți profesorii.)

-Uuu Kaylee si Ethan au întârziat din nou împreuuună.
(Şuşotau Sarah şi Maya la urechea lui Kaylee.)

-Înțeleg ca sunteți gemene, dar câteodată gândit la fel ceea ce mă disperă. (După care toate 3 chicoteau împreună.)

*sună clopoțelul*

-Ei bine dragii mei se pare ca m-am scăpat de voi până săptămâna viitoare. (Spuse doamna Brooks ieșind fericită din clasă.)

-Femeia aia e nebuna, jur!
-Știu Kaylee. Acum 20 de minute ne povestea despre alergiile ei și cum că ar trebui sa închidem geamurile înainte de oră. (Spuse Sarah râzând)
-Nu știu de voi două, dar eu mor de foame, la sala de mese cu noi!

În timp ce Kaylee își căuta telefonul în geanta, Sarah si Maya se opriseră brusc, urlând în gura mare :

-ONE DIRECTION VINE ÎN L.A!!!!!!!!!!
-Sarah, Maya, mai ușor...take it easy!
-Harry tocmai a postat pe Twitter cum că va avea un concert mult mai aproape de casa lui.
-Si cum una dintre casele lui e in L.A cu siguranță va veni aici!

Sarah si Maya erau atât de fericite încât Kaylee uita total despre ce vorbeau...după carecu efect întârziat, urlă si ea :
-BĂIEȚII MEI VIN IN L.A!!!!!

-Ok să nu ne aventurăm prea mult poate e doar un zvon.
-Sarah, pe mine mă vezi curioasă?! E vorba de 1D eu mă duc orice ar fi!
-Ok Maya si vei sta acolo degeaba daca nu vin?
-Ei na.
-Ar fi superb dacă am fi acolo...știți voi..Brooklyn e acolo.

Chicotind se îndreptau toate trei la sala de mese.

-Aoleu, aloeu, aoleu!!! (Striga Maya). E Ethan la masa celori populari! Nu pot trece pe acolo! Nu vedeți în ce hal arăt?
-Of Maya eu stau in fiecare zi cu Ethan, si crede-mă e foarte de treabă ar trebui sa vorbești cu el.
-Uuuuu Kaylee știe multe despre Ethaaaan.
-Sarah termină suntem doar...foarte...chiar foarte buni prieteni.
-Ar trebui să te cred?
-Bine că tu te înțelegi perfect cu Ethan, iar eu deabea pot sa vorbesc cu voi.
-Of, Maya, îți faci prea mult grij. Dacă vrei pot vorbi eu cu el și poate vă împrieteniți.
-Kaylee are dreptate, e bine pentru început!
-Desigur Sarah, fix eu, o să vorbesc cu Ethan, cel mai frumos din școala noastră.
-Brooklyn e mult mai frumos!
-Kaylee nu mă contrazice știm amândouă cât de frumos e Ethan!
-True! (Șopti Sarah.)

După câteva ore, în curtea școlii...

-Ethan! Ethaaaan!
-Mai ușor Kaylee trezești morții din morminte!
-Scuze, domnul cel mai frumos din școală aka crush-ul lui Maya.
-Poftim?
-Pofitm...nimic
-...
-Deci noi vroiam să mergem la Starbucks după ore, ne întrebam daca vrei sa vii...?
-Desigur!
-Ok ne vedem!
-Pa pa!
-Nu pot să cred...l-ai chemat pe Ethan la Starbucks?
-Haide Maya nu cred că nu ai vrea sa nu îl vezi pe Ethan stând lângă tine.
-Tocmai! Ce e cu planul ăsta idiot?!
-Kaylee nu o asculta o ia doar valul...știi cum e Maya.
-Vă ia valul pe voi două daca mai faceti asa ceva vă jur!
-Și noi te iubim Maya! (Au spus Sarah si Kaylee râzând)

După ore toate trei am mers la Starbucks cu gândul că planul cu Ethan va merge. Ok ar trebui sa recunosc, chiar dacă eu și Ethan suntem foarte buni prieteni, l-am plăcut în secret, însă nu imi pot strica prietenia mea cu el doar prin faptul că l-am plăcut...Așa ca Maya are mult mai multe șanse ca mine la Ethan.

Cum am si ajuns la Starbucks Ethan era înăuntru așteptându-ne pe noi 3.

-Kaylee nu pot s-o fac îmi e frică!
-N-ai frică, Ethan nu mușcă. (Zise Sarah râzând.)
-Și și daca ar mușca sunt sigură ca nu te-ai supăra!
-Mor Kaylee, adevărat, Hi5!
-Nu mai spune mor, poate chiar se întâmplă!
-Kaylee exagerezi!
-Cum spui tu Sarah...

După ce am terminat de vorbit am intrat în Starbucks iar Ethan întreba răsfirat:

-Unde naiba ați fost atâta timp?
-Heeey Ethaaaan! (Spuse Maya înroșită)
-Hey Maya!
-Uuu porumbeii comunicăăă!
-Sarah ia mai taci. (Strigă Maya rușinată)

Planul mergea atât de perfect, încât am uitat de tot! De faptul că trebuia sa discut cu Doamna Michell despre bursă, de faptul că Brooklyn putea apărea în orice secundă iar eu eram îmbrăcată groaznic.
Chiar atunci...Brooklyn intră in cafenea cu prietenii lui...iar eu încercând să par cat mai calmă, o ciupesc pe Sarah și îi spun :
-O sa mor.
-Ia mai taci tot tu erai cu vai dacă chiar se întâmplă!
-Nu...vorbesc serios...întoarce-te!
-Poft........im?! Oh my God e Brooklyn!
-Știu!!!

Eu mă topeam acolo în canapea iar Maya si Ethan comunicau mai ceva ca doi porumbei în stagiul de împerecheriare.
Cum eu si Sarah ne holbam la Brooklyn, nici nu puteam vedea telefonul sunând, iar mama ma suna mai ceva ca o gazela in călduri...deobicei se cam enervează când nu îi răspund din prima...deci se înțelege.

-KAYLEE, TELEFONUL!
-A...da...Alo mamă.
-Domnișoară ce faci cu telefonul ăla de nu răspunzi nici după 30 de apeluri pierdute?
-Scuze mamă, eram distrasă.
-Iarăși? *Defapt din nou?* Zicea tata pe fundal.
-Hey a venit tata acasă?
-Da si tocmai de aia te-am sunat. ..ca săv vii acasă.
-Ok mamă vin imediat îți promit!
-Ai grija de tine, te iubesc!
-Si eu, pa pa mama!

Chiar după ce am închis telefonul, mirifica, scorpia, nemiloasa Kaitlyn intra în cafenea. Zici ca era o ședință cu toți copiii din școală puteam sa jur!
Gucci, Louis Vuitton, Iphone, Buzunarele pline cu dolari, machiată până la limită, mirifica Kaitlyn facea cu ochiul la Brooklyn al meu...stai..ce?.....ma rog...
Eram atât de nervoasă încât vroiam sa imi arunc Chocolate Cream-ul le fața iei ca să îi pice machiajul de 5 tone.

Tremuran de nervi, nu știam ce să fac îmi venea sa îi smulg părul din cap!

-Kaylee ești ok?
-Da sunt bine, hai sa plecăm de aici.
-Dar Kaylee...
-Maya ori vii ori stai.
-Ugh ok haide.

Toate 3 am ieșit iar Ethan a rămas cu Brooklyn deoarece sunt fooaaarte buni prieteni.
Sincer tot ceea ce așteptam era ziua de mâine.

Barely TrueUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum