Sezonul 6, Episodul 9

500 18 2
                                    

Cine este gata pentru banchetul fetelor? Mai este un episod până vom fi faţă-n faţă cu Charles ("A").

Titlu: "Last Dance" ("Ultimul dans")

Descriere: "Este timpul pentru banchet la liceul din Rosewood, dar Alison, Aria, Emily, Hanna şi Spencer nu pot merge din cauza problemelor cu securitatea. Din cauză ca fetele se simt umilite, mamele lor decid să le organizeze o petrecere în hambarul lui Spencer. Iniţial reticente, fetele sunt de acord şi decid să se simtă cât pot ele de bine. Dar fiind o persoană care nu poate rata petrecerile, Charles are alte planuri pentru fete pentru a le oferi o noapte de neuitat.

Între timp, Veronica, Pam, Ashley şi Ella se folosesc de petrecerea organizată de ele pentru a-şi interoga fetele."


Ce se întâmplă în episod:

- Fetele vor avea o petrecere acasă, dar se vor strecura mai târziu la banchetul de la şcoală

- Tema banchetului va fi "Basme din pădurea fermecată"

- Aria va merge cu Ezra, Emily va merge cu Sara, Hanna va merge cu Caleb, Spencer va merge cu Toby, iar Alison va merge cu Lorenzo

- Aria va merge îmbrăcată ca Albă-ca-zăpada din "Albă-ca-zăpada şi cei şapte pitici"

- Emily va merge îmbrăcată ca Regina cea rea din "Albă-ca-zăpada şi cei şapte pitici"

- Hanna va merge îmbrăcată ca Rapunzel din "Rapunzel"

- Spencer va merge îmbrăcată ca Mica sirenă din "Mica sirenă"

- Alison va merge îmbrăcată ca Belle din "Frumoasa şi bestia"

- Mona şi Haina Roşie vor fi îmbrăcate în Scufiţa roşie din "Scufiţa roşie"


Cine apare în episod:

- Mincinoasele (Spencer, Emily, Hanna, Aria) + Mona şi Alison

- Ezra, partenerul Ariei

- Toby, iubitul lui Spencer

- Caleb, iubitul Hannei

- Veronica, Ashley, Ella şi Pam, mamele fetelor

- Sara, partenera lui Emily

- Lorenzo, iubitul lui Alison

- Clark, fotograful şi prietenul Ariei

Pretty Little Liars - Sezoanele 6-7 (Informaţii)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum