# CeCe: Nu fi aşa dramatică, Ali. Nu sunt morţi.. încă.
# Bethany: A pleca e uşor, Charles. A rămâne dispărut e greu.
# Alison: Nu poţi fura persoane de la famiile lor şi să le închizi ca şi cum ar fi jucăriile tale.
CeCe (către Mincinoase): Ba pot şi am făcut-o deja. Ştiu că.. nu mă veţi crede. Dar eu îmi iubesc toate păpuşile. De asta încă trăiţi.
# CeCe (către Alison): Erai ca propria mea păpuşă în mărime naturală. Iar când păpuşa mea era tristă.. asta mă întrista şi pe mine.
# Aria: Ştiai de Clark că e poliţist?
Mona: Aria, poate tu credeai că era mereu fericit să te vadă, dar eu nu puteam să trec cu vederea umflătura din pantalonii lui.
# Spencer: Cât de recunoscătoare sunt că am pe ceva ce face despărţirea să fie atât de grea.
Emily: Ce mare umanist a spus asta?
Spencer: Winnie the Pooh.
# Jessica: Deci în tot timpul ăsta te prefăceai că mergi la facultate, când de fapt îţi petreceai timpul în Rosewood cu copiii mei.
CeCe: Şi eu sunt copilul tău.
[...]
CeCe: Tot timpul ăsta am crezut că ai făcut toate astea pentru mine. Dar le-ai făcut pentru tine. Nu l-ai îngropat doar pe Charles. Ţi-ai îngropat secretul.
# Jason: Măcar înveţi la liceul ăsta?
CeCe: Nu. Dar pun pariu că voi fi cea mai frumoasă fată din album.
# CeCe: După asta, doctorii mi-au dat un nou diagnostic. Tulburare explozivă intermitentă. [râde]
Alison: Ce e aşa amuzant?
CeCe: Pentru că era diagnosticul corect. Pentru nebuna de Bethany.
# CeCe: În una din zile, orele de la facultate au fost anulate. Bine, mă rog, am sunat eu să le zic că e o bombă în clădire.
# CeCe: Nu sunt o persoană rea, Ali.
Alison: Aproape că le-ai omorât pe Spencer şi Aria în camera frigorifică!
CeCe: Aproape!
Alison: Şi ai condus o maşină prin casa lui Emily!
CeCe: Da, şi aproape am tăiat-o în două. Dar e rănită? Nu. Mămica ei e rănită? Nu. [pauză] Mă scoteai din minţi doar atunci când nu mă ascultai.
# Hanna (către CeCe): Te-ai purtat ca o nenorocită cu noi, dar ţi-am ascultat povestea. Te înţelegem.
Emily (către CeCe): Nu-i fă asta surorii tale.
Spencer (către CeCe): Doar pentru că ştim cine eşti, nu înseamnă că jocul s-a terminat.
CITEȘTI
Pretty Little Liars - Sezoanele 6-7 (Informaţii)
RandomAici puteţi găsi informaţii oficiale despre sezonul şase din Pretty Little Liars.