In the mood of love
"Εισαγωγη"Μπελλα
Κουρασμένη μετά από τόσες ώρες μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή με εκατομμυριους αριθμούς και το μυαλό μου να υπολογίζει όλη την μέρα γυρνούσα στο σπίτι.
Ήμουν μες το αυτοκίνητο μου χαλαρώνοντας και ακούγοντας μουσική απολαμβάνοντας τα φώτα της πόλης. Τόσο καιρό είχα να βγω και να απολαύσω ένα ποτό σε ένα μπαράκι μαζί με την Άλις και τον Τζασπερ. Ευτυχώς που είχα και κάποιους φίλους εδώ στην Νέα Υόρκη. Μια παρέα για να περνάω ευχάριστα τον χρόνο μου.
Από τότε που τελείωσα το Λύκειο στο Φορκς και έφυγα για σπουδές οι ζωή μου άλλαξε ριζικά. Οι γονείς μου χώρισαν. Η σχέση τους εδώ και χρόνια δεν ήταν στα καλύτερα της και έτσι αποφάσισαν ο καθένας να πάρει τον δρόμο του. Αφού χώρισαν εγώ με την μητέρα μου μετακομίσαμε στο Φοίνιξ και εκεί εκείνη βρήκε τον Φιλ οι οποίοι εδώ και 5 χρόνια μένουν μαζί.
Ο πατέρας μου μένει στο Φορκς μόνος του. Εδώ πρέπει να παραδεχτώ ότι τον λυπάμαι λίγο.
Αφού τελείωσα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο του Φοίνιξ ήρθα εδώ στην Νέα Υόρκη για το μεταπτυχιακό γνώρισα την Άλις. Εκείνη είχε σπουδάσει το Λονδίνο οικονομικά όπως και εγώ και ήρθε για το μεταπτυχιακό της. Ήμασταν στην ίδια τάξη τότε και ειμασταν στις εστίες στο ίδιο δωμάτιο μαζί. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Νέα Υόρκη απέκτησα φίλη την Άλις. Αλλά μετά από ενάμιση χρόνο βρήκε τον Τζασπερ και η παρέα μας μεγάλωσε. Αλλά υπήρχαν ώρες που ήθελαν να περάσουν μόνοι τους ως ζευγάρι.
Η Άλις ήταν το καλύτερο άτομο που έχω γνωρίσει ποτέ. Συμπαραστεκόμαστε η μια στην άλλη στις δύσκολες στιγμές μας. Είμαστε κάτι περισσότερο από κολλητές. Είμαστε σαν αδελφές.
Έφτασα έξω από την πολυκατοικία που μένω στον ίδιο όροφο με την Άλις και τον Τζασπερ. Πάρκαρε το αμάξι στο πάρκινγκ και ανέβηκα πάνω.
Αφού ξεκλειδωσα την πόρτα του διαμερίσματος μου πέταξα την τσάντα στον καναπέ και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Μπήκα κάτω από το ζεστό νερό και έδιωξα τους αφρούς που ήταν πάνω μου. Ήταν δύσκολο να αντισταθώ στο ζεστό νερό και έκατσα παραπάνω ώρα από ότι χρειαζόταν. Το ζεστό νερό άρχισε να τελειώνει και αποφάσισα να βγω έξω.
Άρπαξα μια πετσέτα από το ντουλάπι και στεγνωσα τα μαλλιά μου. Βούρτσισα τα δόντια μου φόρεσα της πιτζάμες μου και πήγα στην κουζίνα να τσιμπήσω κάτι να φάω. Έβγαλα ένα μπολ τα δημητριακά και γάλα και μόλις πήγα να φάω χτύπησε η πόρτα του διαμερίσματος μου.
《Ποίος;》ρώτησα καθιστή.
《Άνοιξε Μπελλα. 》 είπε η Άλις ανυπόμονη. Ποιος ξέρει τι σχεδιάζει πάλι. Με βαριά βήματα πήγα να ανοίξω την πόρτα στην Άλις που την βαρουσε ανυπόμονα.
《Έλα μην βαράς.》 ειπα ενώ μπήκε μέσα και με διέκοψε
《Μάντεψε μάντεψε μάντεψε!》είπε πηδώντας πάνω κάτω σαν παιδί που ειχε μόλις χαρεί που έγινε αυτό που ήθελε.
《Τι εγινε;》ρώτησα.
《Ο Τζασπερ θα με πάει στην Χαβάη.》 είπε πηδώντας πάνω κάτω χτυπώντας παλαμάκια.
《Αληθεια; Πώς και έτσι; Του έδωσαν άδεια επιτέλους;》ρώτησα
《Όχι. Τον στέλνουν για δουλειές και μετά από κει θα γυρίσουμε στον αδελφό μου.》 είπε χαρούμενα.
《Χαβάη και μετά Βοστόνη;》
《Όχι βρε χαζούλα.》 με πείραξε.
《Μα στην Βοστόνη δεν μένει ο Έμετ;》ρώτησα με περιέργεια.
《Γιατί έναν αδελφό έχω;》είπε με ύφος.《Α στον Έντουαρντ.》 είπα με δυσκολία στην φωνή μου. Τον είχα δει πριν ένα χρόνο που με είχε στείλει το αφεντικό μου στο Σικάγο και πήρα και την Άλις μαζί. Ήταν κούκλος φυσικά αλλά πολύ μεγάλο καθίκι. Πώς να ξεχάσει την ομορφιά αυτού του ανθρώπου; Περισσότερο να κολλήσω μαζί του ήταν τα υπέροχα πράσινα σαν χάντρες ματιά. Ήταν ψυχρός μαζί μου και μου απαντούσε μονολεκτικά. Βέβαια την στιγμή που μιλούσαμε τότε η Άλις δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά της.
《Ναι. Δεν μπορεις να φανταστείς πόσο χαρούμενη είμαι. Έχω καιρό να δω τον μικρό τον αδελφό. Εσύ πώς τα πήγες στην δουλειά;》ρώτησε η Άλις και με απέσπασε από τις σκέψεις μου.
《Ε; Μια χαρά. Εσύ πώς και μόνη σου; Ο Τζασπερ που είναι;》ρώτησα καταλαβαίνοντας τώρα την απουσία του Τζασπερ.
《Βγήκε με κάτι φίλους.》 είπε 《 Δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενη είμαι. Αύριο θα πάω για ψώνια και θα έρθεις φυσικά.》 μου είπε
《Ναι αφού τελειώσω την δουλειά και αφού μου υποσχεθείς ότι δεν θα μου πάρεις κάτι.》 ειπα σηκώνοντας τον δείκτη μου.
《Καλά εντάξει θα είμαι καλό κορίτσι.》 είπε φιλώντας δήθεν σταυρό.
《Άλις!》
《Έλα Μπελλα χρειάζεσαι μια ανανέωση στην γκαρνταρόμπα σου.》
《Καλά αλλα θα τα πληρώσω εγώ.》
《Αν σε κάνει χαρούμενη.》είπε.Για την υπόλοιπη ωρα μιλούσαμε για διάφορα πράγματα μέχρι που με πήρε ο ύπνος χωρίς να το καταλάβω.
《Μπελλα φεύγω εγώ. 》 άκουσα την Άλις από τον ύπνο μου να μου λέει και ένιωσα να μου ρίχνει μια κουβέρτα.
《Γεια σου..》ειπα χασμουρωντας και συνέχισα τον βαθύ ύπνο πάνω στον καναπέ.
YOU ARE READING
In the mood of love
FanfictionΗ Μπέλα ζει στην Νέα Υόρκη με την κολλητή της Άλις και δουλεύει σε μια εταιρία και έχει σπουδάσει οικονομικά. Μια μέρα το αφεντικό της προσπαθεί να έρθει πιο κοντά μαζί της αλλά εκείνη το αρνείται. Το αφεντικό της την έδιωξε από την δουλειά και η Μπ...