Κεφάλαιο 4-Chapter 4

49 5 0
                                    

"Αυτό το κεφάλαιο είναι γραμμένο από την αγαπημένη μου φίλη Παναγιώτα. Με πείσμα ήθελε να γράψει αυτό το κεφάλαιο που έχει σχέση με την Χαβάη. Σε ευχαριστώ παρά πολύ για την στήριξη σου για να γράψω αυτήν την ιστορία."

In the mood of love
Κεφάλαιο 4
"Χαβαη"

Μπελλα


Τωρα που απωληθηκα,τα πρωινα μενω σπιτι μονη μου. Χιλιες σκεψεις βασανιζουν το μυαλο μου. Μα η κυριαρχη ηταν ο εντουαρντ. Δεν ξερω τι μου σημβαινει. Σημερα ομως αποφασισα να κανω περα ολες τις σκεψεις μου και να αφοσιωθω στο ταξιδι της Αλις στη Χαβαη με τον Τζασπερ.
Βαλιτσες, ψωνια ,εισητηρια ηταν τοσα που θα επρεπε να ετοιμασω μαζι με την Αλις. Εκει που αγκαλιαζα το πουπουλενιο μαξιλαρι μου,συρθηκα με το ζορι μεχρι την κουζινα για να τσιμπησω κατι. Τοτε χτυπησε το κινητο μου. Ηταν η Αλις.
"Καλημερα"ειπα βαριεστημένα απο τον υπνο.
"Αχχχ σε τρεις ωρες πεταω! Ολα ειναι ετοιμα!ειμαι τοσο ευτυχισμενη!" ούρλιαζε από χαρά και ενθουσιασμό.
"Έλα από δω σε λίγο" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο
Αφού έφαγα το πρωινό μου επιτέλους ,σκεφτόμουν έντονα την πρόταση της Άλις . Να πάω η όχι? Αυτή η σκέψη όσο και να ήθελα να ξεχασω ειχε καρφωθεί μέσα στο μυαλό μου.. Για κάποιο λόγο ένιωθα τόσο μόνη και με ειχε πιάσει μια μελαγχολία. Ειχα βουτήξει στον καναπέ και οι σκεψεις με είχαν ταξιδέψει.
Μετά από λίγη ώρα το κουδούνι χτυπούσε επίμονα . Κατάλαβα ότι η Άλις στεκόταν έξω από το κατώφλι της πόρτας . Αφού άνοιξα προσπάθησα να χαλαρώσω για να μην καταλάβει κάτι . Με μία αγκαλιά πέρασε μέσα και μου έδειξε τα εισιτήρια με ένα υπερήφανο ύφος . Έβαλα τα σταρακια μου και την άρπαξα να πάμε να τακτοποιήσουμε τις τελευταίες εκκρεμότητες του ταξιδιού. Όλα ήταν έτοιμα . Φτάσαμε σπίτι κάτσαμε να ξεκουραστούμε για λίγο γιατί σε μια ώρα θα έπρεπε να βρίσκεται στο αεροδρόμιο .
"Έπρεπε να πάρουμε το μπλε το μαγιό πιστεύεις? " είπε και αναστεναγμό.
"Όχι αυτό που πήρες είναι μια χαρα!" απαντησα με απότομο και αδιάφορο ύφος
"Εχεις κατι? Εισαι καπως σημερα.."
"Τιποτα.. Απλα.. Πφφφ ξεχνα το!" ειπα και εστραψα το βλεμμα μου στο πατωμα
"Ναι και περιμενεις οτι θα σε αφησω τωρα αν δεν μου πεις? " χαμογελαμε και με κοιταξε με ενα σιγουρο βλεμμα
"Κοιτα δεν θελω να το συζητησω δεν ειμαι στα καλυτερα μου.. Ομως αστα τωρα αυτα και σκεψου οταν θα βλεπεις το ηλιοβασιλεμα στο Γουακικι με τον Τζασπερ " ειπα και προσπαθησα να αλλαξω θεμα
"Καλα ε, αυτο το μερος ειναι παραδεισσος! Θα μεινουμε και σε πενταστερο!"ειπε τσιριχτα
"Πηγαινε πρωτα και πες μου μετα.. Στειλε και φωτο!"
"Εννοείται! Τι ωρα ειναι?"
"Μμμ σηκω παμε να φυγουμε να βρουμε τον δικο σου."
Τοτε σηκωθηκαμε πηραμε τις βαλίτσες κοιταξαμε μηπως λειπει κατι,και επιετα κατεβηκαμε κατω. Ο Τζασπερ περιμενε κατω με το αυτοκινητο του. Ηταν πανακριβο. Ειχε πολλα χρηματα. Φιλησα την Αλις χαιρετησα τον Τζασπερκαι τοτε εκεινος εβαλε μπρος το αυτοκινητο για το αεροδρομιο. Με ενα πλατυ χαμογελο τους αποχαιρετησα και επειτα γυρισα στο σπιτι εξαντλημενη.
Η Αλις θα ελειπε για μια εβδομαδα. Ειχα αρκετο χρονο να σκεφτω. Να σκεφτω τι θελω. Ενιωθα κομματια. Κάτι μου έλεγε αυτήν η συγκατοίκηση δεν θα ήταν και το καλύτερο πράγμα. Η καρδια μου χτυπουσε τοσο δυνατα και τα ματια μου βουρκωσαν. Εβαλα πυτζάμες ειδα λιγο τηλεοραση και επεσα για υπνο.

In the mood of loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя