In the mood of love
Κεφάλαιο 3
"Η Πρότασή"
Μπελλα
3 βδομάδες έχουν περάσει από τότε που έφυγα από την δουλειά. Η Τζέσικα με είχε πάρει τηλέφωνο για να με ρωτήσει που είμαι τόσες μέρες. Φυσικά. Ήθελε.Να μάθει από πρώτο χέρι.
Ευτυχώς από λεφτά δεν είχα ξεμείνει. Είχα κάποια χρηματα στην τράπεζα που έφταναν για ένα άτομο.
Αυτές τις τρεις βδομάδες όλο έψαχνα για δουλειά. Άλλες ήθελαν πολύ βραδινές ώρες και πολλά άλλα που εγώ δεν μπορούσα απλά να κάνω. Σερβιτόρα σε καφετερια; Μπα! Δεν θα προλάβει ο καφές να φτάσει στον πελάτη. Βέβαια υπήρχαν και άλλες δουλειές με παρα πολυ χαμηλό μισθό. Και υπήρχαν και δουλειές για φύλαξη ηλικιωμένων και παιδιών που εγώ δεν είχα την υπομονή να κάνω.
Πριν λίγο έφυγε η Άλις. Είχε φέρει μια εφημερίδα για αν βρούμε για δουλειά. Πάλι τίποτα.
Η Άλις μέχρι πέρυσι δούλευε στην εταιρία του Τζαζ. Τώρα είχε φύγει διότι ο Τζαζ δεν ήθελε η Άλις να κουράζεται.
Η Άλις μου είπε πως θα μου βρει δουλειά ακόμη και στην άλλη άκρη της χώρας. Όπου και να Ναι.
Άλις
Την καημένη την Μπελλα. Τρείς βδομάδες ψάχνει για δουλειά και ακόμα τίποτα. Μήπως να πω στον Τζαζ να την πάρει στην εταιρια; Όμως είναι φουλ από υπαλλήλους. Αλλιώς θα την έπαιρνε από μόνος του. Άλλα κάποιος θα μπορούσε να την βοηθήσει αλλά ποιος μου είχε διαφύγει αυτήν την στιγμή.
Το τηλέφωνο με απέσπασε από τις σκέψεις μου και σηκώθηκα να το πάρω. Κοίταξα στιγμιαία το όνομα στην κλήση.
Ηταν ο Έντουαρντ.
Σήκωσα αμέσως το τηλέφωνο. Να αυτος που λέγαμε..
《Άλις;》
《Έντουαρντ τι κάνεις;》χαρούμενη.
《Γιατί τόσα κέφια;》είπε περίεργος. Ήμουν σίγουρη ότι τώρα θα χαμογελούσε.
《Για πολλούς λόγους;》ειπα
《Και ποιοι είναι αυτοι;》ρώτησε.
《Ε να θα πάμε με τον Τζαζ στην Χαβάη χαίρομαι που με πήρες τηλέφωνο...》ειπα. Άλλα ο λόγος που ήμουν χαρούμενη ήταν επειδή ο Έντουαρντ θα μπορούσε να είναι με την Μπελλα. Ωχ θεέ μου κάνε να συμβει αυτό. Άλλα θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να καταφέρω τον στόχο μου.
YOU ARE READING
In the mood of love
FanfictionΗ Μπέλα ζει στην Νέα Υόρκη με την κολλητή της Άλις και δουλεύει σε μια εταιρία και έχει σπουδάσει οικονομικά. Μια μέρα το αφεντικό της προσπαθεί να έρθει πιο κοντά μαζί της αλλά εκείνη το αρνείται. Το αφεντικό της την έδιωξε από την δουλειά και η Μπ...