1. Me

16 3 2
                                    

Iata-ma..Eu sunt Sandra,o adolescenta de 17 ani.Parintii mei sunt niste oameni muncitori care sufera dupa moartea fiului lor,care a decedat din cauza unei boli groaznice,cancer..Prima data i-a fost amputat piciorul deoarece acela a fost prima data afectat,dupa doctorii au descoperit ca,cancerul s-a extins in tot corpul si el poate ceda in orice moment..Inevitabilul s-a produs intr-o noapte..L-am dus la spital insa doctorii nu au mai putut face nimic..
Mama..Ea este o femeie nu foarte inalta,blonda si cu ochi albastrii..In acele momente grele s-a tinut cat de tare a putut insa a cedat intr-o zi si a intrat intr-o mica depresie..Tata este o fire care nu se enerveaza din orice prostie..Este inalt,cu parul brunet,ochii caprui si un corp care arata destul de bine..De la familie trecem la prieteni..Mai bine zis la prietena mea cea mai buna,Anne..Ea este singura mea prietena adevarata..Ea este o fata draguta,foarte prietenoasa..Nu avem o multime de lucruri in comun insa nu mi-as putea imagina viata fara ea..Iubit? Nu am..Este ultimul lucru de care ar trebui sa imi fac griji in aceste momente..
La scoala ma descurc bine..Nu invat de placere,invat pentru a ajunge ceva in viata..Acum sa trec la hobby-ul meu..Tenisul..Nu as putea sa traiesc fara sa joc tenis..Inainte ca fratele meu sa moara mergeam in alte tari,orase,chiar si in alte continente..Al doilea hobby al meu ,daca se poate numi asa,este engleza..In doua luni am examen la Cambridge si invat foarte mult pentru acest examen,deoarece visul meu este sa merg la facultatea Cambridge din Anglia..
In fine...Gata cu visele mele
Fratele meu a murit acum 10 luni, iar psihologul la care mama mea a fost nevoita sa mearga i-a propus sa ramana insarcinata, astfel avand un bebelus de care sa aiba grija va trece mai usor peste moartea fratelui meu..Astfel mama mea este insarcinata in 3 luni,iar ea este foarte grijulie cu sarcina..Astfel incat mama mea nu mai lucreaza,iar tatal meu este singurul care aduce bani in casa m-am hotarat sa incep sa lucrez la o cafenea la care merg deobicei cu Anne..Programul serviciului imi permite si sa invat astfel este in regula..


Buna..Sper ca va place..Scuzati greselile.. :*

A complicated lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum