Cu șase secole în urmă o nouă specie a luat naștere. Vampirii. Marcus, unul dintre fii lui Alexandru Corvin, domnitor al Transilvaniei fu mușcat de un liliac. Mușcătura a pornit mutații genetice în lanț, aducându-l pe Marcus în pragul nebuniei. Colții ascuțiți crescuți în locul caninilor erau extrem de dureroși, iar singurul mod prin care durerea putea fi diminuată, era consumarea sângelui de om. Odată ajuns sângele în organism o sete continuă, imposibil de controlat sau oprit luă naștere.
Zilele treceau iar Marcus era de nerecunoscut, colți ascuțiți, ochi sângerii, piele palida ca de mort, deveni un adevarat monstru. Scăpat de sub control, măcelări mii de oameni distrugând familii nevinovate, iadul dezlănțuindu-se pe pământ. Alexandru a fost nevoit să își ucidă fiul cu sânge rece.
Ceea ce nu a știut Alexandru și nici nimeni altcineva, era faptul că oamenii ce au fost doar mușcați de Marcus au fost răpuși de același virus cumplit.
Cu timpul, vampirii s-au înmulțit, ajungând la conducere.
Astăzi pe tron se află Kraven, unul dintre cei mai puternici vampiri ai timpurilor.
Totul ar fi fost ușor dacă oamenii ramași nu ar fi format o armată a vânătorilor de vampiri, armată ce nu va ucide doar acești monștri ci și legatura dintre Kraven și iubita sa fiică Armenis.