Kakashi denilen adamla koridorda geziyorduk ve bir hasta maskesi takıyordu.Adamın yüzünü göremiyodum ve bu beni deli ediyordu.(K)Baban bende tanırdım Naruto. Adam birden konuşunca irkildim.Ama babamı tanıdığını söylüyor.(N)Nasıl?(K)Ben babanın öğrencilerdendim. Biraz sessizlik oldu ve sonra beni mahveden soruyu sordu... (K)Babanın ve annenin niye öldürüldüğünü biliyorum. Donup kalmışdım ve ne deyeceyimi bilmiyordum.Gözlerim biraz dolmuşdu amma kısık sesle (N)Anlatın lütfen. diyebildim (K)Dediyim gibi baban bir hocaydı.Amma sonra onun zekasının farklı olduğunu görüp onu müdür yardımcısı yaptılar.Bu arada yeni müdür yardımcısı Tsunade-samadır,haberin olsun.(Müdür yardımcısı = Hokage AASDASDAS)Bir de müdür yardımcısı müdürden fazla para alır unutma. (N)Ne gerçektenmi sanırsam ben de bir müdür yardımcısı olucam.-_-Bu arada sensei babam..(K)Ah benim dağınık kafam.Baban müdür yardımcısı olduktan sonra onu herkes tanımaya başladı ve birden ortaya çok büyük bir soru atıldı.Bütün öğretmenler,müdürler ve yardımcıları ordaydı ve soruyu çözmeye çalışıyordu.Amma senin baban çözmek yerine teoriyi direk çürütdü.(Soru=Kyubi DASDASDA)Ve bundan herkes hoşnut olmadı.Babanın çok zeki olduğunu ve onu ortadan kaldırmak gerektiğini düşündüler ve birkaç adam tutdular.O sıralarda sen doğmuşdun.Adam gelip ateş etmeye başlayınca annen ve baban seni korumak için seni başka bir yere tatile göndermiş.Naruto çok üzgünüm. Birden bire ağlamaya başladım.Bunu gören Kakashi-sensei beni koluyla arasına aldı ve dedi(K)Dediğim gibi baban çok zekiydi ve ona böyle bir şey olacağını biliyordu.Bu yüzden seni ve anneni göndermek istedi.Amma annen durumu anlayınca babanla kaldı.Baban bunu görünce seni bana en zeki,en çevik,en yakışıklı ve de güvenilir öğrencisi Kakashiye bıraktı. Burasını bilerek komik söylemiş amma yinede beni güldürmüşdü. (K)Hadi artık sınıfa gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konoha Lisesi(Naruto FanFaction)
FanficNaruto yatılı konoha lisesine yeni gelmişdir ve ortama uyum sağlamalıdır.Amma onun karşısına aşk,dersler ve iğrenç SASUKE çıkacak.Bakalım Naruto napıcak.