Capitolul 1

53 4 2
                                    

AAh,  festivalul florilor ,preferatul mamei si al surorii mele cele mai mari,Evelin.Mereu mama iese pe terasa din spre oras si striga ca in acest festival floraresele vor primi flori si o marire de salariu. Mereu am iubit acest festival.Tin la acest festival la fel de mult cum tin la mama si la Evelyn.Mama avea par cret si roscat spre negru ca Evelyn si niste ochi albastri ,niste buze pline si rosii iar privirea ii era strafulgeratoare si isi dadea seama cand o minteai. Mereu eleganta intr-o rochie neagra deschidea festivalul serioasa . Nimeni nu a vazut-o plangand .Foarte rar o vedeai zambind sau razand . Iar Evelyn era la fel ca ea doar ca avea avea ochii verzi. Anul acesta implinea 18 ani de Ajun . Toata lumea o respecta si pe Evelyn la fel ca pe mama. Tata era altfel, mult mai diferit . O respecta pe mama foarte mult. Noi restul eram diferite. Anul acesta mama a tinut o petrecere pentru festival. Tot regatul a venit. Mama si tata erau in costume elegante alaturi de Evelyn care era cam pe la umarul lui tata . Eu ieseam ca de obicei pe terasa cand am auzit focuri de arma. Am fugit la mama si la tata si i-am tras de maini sa ma urmeze.

Eu:Am auzit focuri de arme, mama!

Mama: Nu fi ridicola.

Tata:Alexa, daca are dreptate ?

Mama:Ludovic, te rog!

Tata a intrat in camera de bal si a strigat ca toata lumea sa faca liniste. Deodata s-au auzit focuri de arma din nou, si din nou. Mama m-a luat de pe terasa si a strigat ca toata familia regala sa vina dupa ea si tata.

Mama: Evelyn ia-ti surorile si grabeste-te catre ascunzatoare.

Evelyn: Eylul e cu tine?

Mama :Da!

Evelyn: Eva,Eliana,Ellie,Ella,Eleanor cu mine catre ascunzatoare acum si grabiti-va.

Am inceput sa plang . Stiam ce se va intampla in continuare. Erau rusii.Cand am ajuns la ascunzatoare mama a dat cu piciorul in podea sa se deschida trapa. 

Mama: Intrati si nu va intoarceti. Nu va uitati in urma.

Evelyn: Voi ce faceti? O sa fiti bine?

Tata:Intrati. O sa fim bine.

Am intrat stiam ca voiau sa ne protejeze. Cand am intrat am auzit rusii intreband unde e restul familiei regale , dupa i-am auzit pe mama si pe tata spunand ca nu ne vor gasi. Dupa aceea am auzit un Poc si vocea tatei strigand la rusi. Mi-am dat seama ca mama a fost prima victima,dupa asta inca un POC. Am fugit pana cand am iesit din tunel. In fata noastra era Evelyn dupa ea era Ella,Eva,Ellie,Eliana,Eleanor si eu ultima. Pe Evelyn au prins-o imediat de la iesirea din tunel. Dupa le-au luat pe celelalte pana la mine si Eleanor.

Eleanor si cu mine am rezistat pana la gara . Acolo Eleanor mi-a spus ca daca va fi prinsa sa ma salvez si sa ma intorc cand o sa fiu de varsta lui Evelyn. Dupa asta ea a fost prinsa iar eu am luat doua bilete pana in cel mai ondepartat oras de capitala.

Mostenitoarea tronuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum