Capitolul 2

38 3 4
                                    

Am luat trenul si am plecat in cel mai indepartat oras de capitala,unde se afla o prietena de a mamei mele. Am batut la usa cu lacrimi in ochi .Acolo mi-a deschis Ivana , o prietena de a mamei mele. Familia Ivanei era una dintre cele mai bogate familii din tara.
Ivana: Eylul, ai rezistat! Dumnezeu e mare!
Plangea cu lacrimi amare si m-a invitat repede in casa. M-am asezat la masa unde era un ziar.Pe ziar scria ceva gen:"Familia Regala ucisa,tradatorul este printre noi."
Eu: Cineva ne-a tradat!
Ivana:Poftim?
Eu:Citeste!
Dupa ce a citit mi-a spus ca acolo scria ca eram printesa care a supravietuit atacului. Nu imi venea sa cred ca cineva ne-a tradat. Dupa tot ca au facut parintii mei pentru tara cineva i-a tradat. Cineva care stia ca vom fi la palat . Dar acum razboiul nu se tine intre noi si rusi , razboiul se tine intre noi insine.
Nu puteam intelege .
Eu: Cum ati putut? Ce v-au facut ei ? Cu ce v-au gresit?Nu aveti destul pamant si destule bogatii acolo? Ce ati vrut de la familia mea?
Ivana: Scumpo,acum o sa te vaneze . Nu iesi din casa. Nu te sacrifica.
A doua zi am rugat-o pe Ivana daca imi poate lua ziarul. Sa vad noutatile.
Cand a venit cu ziarul pe prima pagina era scris"Mezina filiei regale este inca de negasit".Eram singura in casa deoarece Ivana qvea treba cu cineva.
Din noaptea trecuta am invatat ca nu mai pot avea incredere in nimeni. Peste doua ore Ivana a venit spunandu-mi ca are o ruda in Suedia si ca ma pot duce acolo . Insa deodata apare sotul ei, Andrew.
Andrew:Ai inebunit?Daca planul esueaza?
Ivana: E ultima membra a familiei regale.Daca o sa stea aici va fi gasita si omorata ca ceilalti.
Andrew: Si daca te vede cineva o o prinda in cel mai scurt moment.
Ivana:O sa mearga acolo. Am fost mereu loiala Alexei si lui Ludovic .Nu o sa o las in mainile rusilor.
Andrew: Iar daca te vede cineva o sa te parasca. Oamenii astia fac orice de frica. Deja cauta prin casele oamenilor.
Nu voiam sa intervin. M-am intors si ma gandeam ce era mai bine sa fac?
Ivana se intoarce spre mine si imi spune sa imi fac bagajele fiindca nu o intereseaza ce o sa i se intample atata timp cat stie ca eu sunt bine.
Mi-am facut bagajele in cel mai scurt timp....
-------------------------------------------
deci, in poza este regina Alexa, .
-------------------------------------------
Hei , daca va place dati steluta. scuzati greselile si va astept parerile in comentarii va rog. minim patru comentarii cu pareri.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mostenitoarea tronuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum