Başlangıç!!

42 4 2
                                    

Sadece Korkuyorum.Heryer Karanlık Nutubet Kokan Eski Bir Yer. Tam 5 Senedir Burdayım.
5 senemi yediler. Hayallerimi,Ümidimi,Herşeyimi Yok Ettiler.Üşüyorum Sıcak Çorbalara Hasretim Kuru Ekmek Ve Suyla Yaşıyorum.Kalbimi Sormayın Kırıklarını Birleştirmeye Çalışıyorum Ama Başaramıyorum. Yorgunum Dayanacak,Guvenecek En Azından Bana Sahiplenecek Kimsem Yok Elini Tutabilecegim Sadece Benim Oldugunu Hissedecegim Kimsem Yok.Hergun O Deniz Gibi Mavi Gozlerimden Akan Yaşı Siliyorum.
Kan Kokusu Burnuma Burnuma İşliyor.Susuyorum Artık Kelimelerim Tükendi Hayatım Bitti.

5 SENE ÖNCE...

Henüz 13 Yaşındayım.

Suçlandım.Dayak Yedim Annem Öldü. Babam Yeni Birisiyle Evlendi
Beni Hic Sevmedi Zaten İstemeden Olmuşum Annem Kanser Hastasiydı. Benim Annem Yaşam Savaşı Verirken Babam Başkasından Bebek Peydahlamıştı.

İki Cocugu Vardı Biri Erkek Digeri Kız İki Cocuk Babamdan Onceki Kocasindanmış. Babamın Mal Varlığı Cok Ve Maddi Durumu Cok İyi. Ben Babamın Parası İcin Evlendigini Dusunuyordum. hatta Dusuncelerimi Dile Getirmek İstedim...

''Baba''dedim Sesim Titrek Ve Boguk Cıkmıştı. BabArada  Hem Korkuyor Hem Nefret Ediyordum.Korkum Babamın Vericeği Tepkileri Düşünürken Daha Da Artıyordu.

''Sana Ayak Altında Dolaşma Demedim mi? Hemen Söyle Ve Derhâl Burayı Terket!'' İşte Bundan Korkuyodum 'baba' Dedigim İcin Bu Kadar Öfkelendiyse Diğceklerim Karşısında Ölmemi İsteyebilirdi.

''Çok Korkuyorum. Ama Bunu Söyleyeceğim.Sevdigin Evlendigin Kadın Bana Şiddet Uyguluyor Bu Senin Hoşuna Gidebilir Ama Bana 'babanın Parası Olmasa Burda Beş Dakka Durmam' dedi Baba Seni Paran İçin S..."

Dememe Gerek Kalmadan Basmıştı Tokadı.Oysa Sarılsaydı. İçine Çekseydi Kokumu.Bana 'Haklısın Kızım' Deseydi. Neden Demedi Neden!!

5 GÜN SONRA...

Uyandım..Mutfağa İnmek İcin Kapıyı Araladığımda Sesler Geliyordu.Babamın Karısı Tuğçe

"O Kız Bu Evden Gitsin Artık" Benden Bahsediyordu.Herseye Alışıktım. Babam Heralde 'Tamam' Der Beni Sokağa Atar Diye Düşünüyodum.

"Tuğçe Ne Kadar Sevmesem de O Benim Kızım" Beni Sevmedigini Zaten Biliyodum. Ama Kendi Ağzından Duymak Beni Öldürüyodu.Ama Bana İlk Defa Kızım Demesi Hatta Sahiplenircesine Benim Demesi Bana Yetiyodu. Fakat Gözyaşlarımı Tutamıyordum.

"O Kız Bize Huzur Vermiycek Bildiğim Bir Yer Var Oraya Bırakıyım Başına Da Bir Adam Koruz" dedi.Babam Öldür Dese Kadın Öldürecek Haldeydi.

" Tamam Ama Bak Eziyet Ederse.." Babam Sözünü Bitirmeden...

"Ha-Hayır Hayır" dedi. Kekeleyerek Babam Beni Ona Emanet Etti. Artık Hıçkırıklarımı Durduramıyordum.

Bavulumu Hazırlayıp Aşşağı İndim.
Koşup Babama Sarılmak İstedim. Gözyaşlarım Az Bile Olsa Kadın Kadar Kötü Olmayan Babamı Ve Çocuklarını Etkilemişti...

Arabayı Bindim Ve Tam 12 Saat Sonra Bir Yerde Durdu. Kadın Beni İtekleyerek Boş Bir klübeye benzer Bir Yere Fırlattı Sadece Kapı Açılınca Aydınlık Olan Aksi Takdirde Karanlık Bir Oda Nutubet Girer Girmez Üzerime Sinmişti.
Yıpranmış Yatağın Üzerine Oturup Hıçkıra Hıçkıra Ağladım.

"Yeni Evin -kotu kadin gulusu- Artık Hayatına Burdan Devam Ediceksin Seni Bücür"dedi.

Ve Kapılar Kapandı...

SİMDİ...

Gözyaşlarımı Sildim Ve Göremedigim Yataga Uzandım.
Babama Bir Yerden Hak Veriyor Bir Yerden Vermiyordum. Aslında Bana Eziyet Edilmesini İstememişti.
Beni Cok İyi Bir Yerde Zannediyor. Guvende Zannediyordu.
Ama Beni O kadına Emanet Etmese Olmuycaktı Bunlar. Tamam Eziyet,hakaret ve başka başka Herşey Olucaktı.Ama Hersey Daha Farkli Olucaktı.

Yavas Yavas Kapi Aralandi Ve Aydinlik Direk Yüzüme Vurdu.

"Hadi Kalk Okul Vakti Geldi" Söylemeyi Unuttum Ne Kadar Cadı Olsa Bile Eğitimimden Geri Kalmamıştım.Zaten Bu Sene Son Üniversiteye Gecicem. Ama Burdan Gidemiycegim İcin Lise De Bırakıcaktım. Hergun Bu Yorgunlukta Okula Gidiyodum. Hic Taranmayan Sap Sarı Saçım Taranmamakla Kalmasa Bari Yıkanmayan Vücudumla Pis Pis Gidiyordum Köy Oldugu İcin Kimse Benden Tiksinmiyordu.

Koyde lise olmasina bile sasiyorum ben!!



Merhaba Arkadaslar İlk Kitabim da Bir Baslangic Oldu Bilmiyorum Ama Bence Guzel Oldu?

Burda Bitirdim Bence En iyi Yerde Cok Guzel Seyler Olucak Kizin Adini Merak Edenler Zaten Hoca Yoklama Alirken Ogreniceksiniz neyse ben yoruldum optumm sjsjs

Not:Kapak Yapmak Baya Zaman Alcak Nasl Olsun Diye Dusunuyodum Zaten Neyse Ben Gidip Biraz Daha Dusunuyum Bys.

~Kumsal~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin