Bölüm şarkısı = aydilge yine be n aşık oldum
İyi okumalar.
Ayazdan ;
Güneş adı gibi parlıyodu mavi gözleri sarı saçları sahaneydi adeta prenses.
Diger kızlar gibi degildi. Herkes benimle yatmaya çalışırken o suratıma bile bakmıyodu.
İlk defa bi kız beni etkilemeye başardı.Ama ben bi kızın peşinde asla koşmam. Hele bu güneş gibi masumsa. Benim yüzenden başına bişey gelmesini istemem.
O masumken ben sadece belayım. Ondan uzak durmam gerekiyo. Ama yapıyorum bi iki saat önce gelen bi kız için nasıl böle duygular hissettim.
Aşk işte ne zaman , nerde , hangi gün olacagını bilemessin , aniden çıkar karşına.Masaldan ;
Ayaz hakkında çok sey duymuştum ama iyi bisey degil sadece kötü şeyler bu yüzden ona bulaşmamaya karar verdim.
Ama onda beni çeken bişey vardı.Sanki onu yıllardır tanıyomuşum gibi içimden bi ses ondan korkmamamı bana bisey yapmıcanı sölüyodu. Ama beni tanımıyo sadece bi kaç saat gördü kız için neden bunları yapsın .
Saçmalamayı kes güneş hayal kurma.Ümidini kes...
Arkamdan kumsalın dürtmesiyle arkamı döndüm.Güneş ; ne var kumsal , ne dürtüyosun .
Kumsal ; tmm kızım ne kızıyosun.
Güneş ; noldu ?
Kumsal ; galiba mert benden hoşlanıyo bende hoşlandım.
Güneş ; ohaa kumsal , hangi ara yuhh
diye bagırdıgım an tüm sınıf bana döndü ayazda,
Kısa etekli sürtük bana dönerek ; bi sorun mu var güneşcim , diye sorunca
Güneş ; hayır hocam prdon
dedikten sonra herkes önüne döndü.Önüme ayaz bi kagıt bırakınca okumaya başladım.
" ormandan mı kaçtın " yazıyodu.
"Aa ormandamı yaşıyosun hiç sorun degil ;) "
Yazıp gönderdim.
Lan ben naptım al işte başıma aldım belayı of.Önüme bi kagıt daha gelince okumaya başladım."Biliyorum çok yakışıklıyım sende cok sexsisin bebeyim ;) :) "
Yazmış ."Sapık ne yakışıklısı be tipim degilsin. Ahmak kapa çeneni "
yazıp gönderdim.
Yaşasın kötülük zuaahhh :)Bidaha kagıt gelmedi. Zil çaldı ayaz bana göz kırparak sınıftan çıktı bende ona dil çıkardım .
Kumsal ; lan güneş mert akşam partiye davet etti gideriz demi kuzen ?
Güneş ; seni çagırmış beni degil kuzen
Kumsal ; senide çagırdı kuzen hadi kırma beni nolur ya .
Güneş ; tamam kuzen gideriz
Kumsal ; oleyy canım kuzenim ❤☺
Güneş ; tmm kuzen alt tarafı bi parti bu kadar heyecan yapma
Kumsal ; nasıl yapmıyım belki bugün mertle sevgili olucaz.
Güneş ; iyi be bişey demedim. Sus uyucam.
Dedikten sıraya başımı koydum .
Uyumaya çalıştım ama uyuyamadım aklıma sürekli ayaz geliyodu. Kendi kendimi düşünme güneş , olmaz güneş diye mırıldandım.
Sınıfta bi hareketlilik oldugu için kafamı kaldırıp sınıftakilere baktım. Dersin boş oldunu sölüyolardı. Bizde çantamızı topladım çıkışa dogru ilerledik.
Ötobüs durana yürüdük ve otobüse bindik.Eve gidiyoduk ayaz ilk dersten sonra grubuyla birlikte derse girmedi sıkıcı geçti.
Bizde dersler boş oldugu için eve erken geldik .hazırlanmak amacıyla malum partiye gidicez. Hič gidesim yoktu ama kumsalı kırmamak için gidiyodum.
Ne kadar tuhaf okul ilk günden ders boş olur mu ya saçma.Eski okulumda yani izmirdeki okulumda hic boş ders olmazdı.
Sadece okulun son günleri.
Ama olsun yeni okulumuda çok sevdim.Ayazıda.sevdim.
Ama o kimseyi sevemez yani duyduklarımdan sonra ne bileyim. Sevse bile benden güzel kızlar var niye beni sevsin ki sever mi sizce ?Kumsal eve geldimizi söleyince düşünmeyi bırakıp otobüsten indim. Eve dogru yürümeye başladık.
Nasıl. Yorumlarınzı bekliyorum ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat sevgilim
Novela JuvenilZaMaSıZ BiR AşK Tehlikeli Bir Genc Ve Masum Bir Kız.