Anlaşma

111 9 3
                                    

Multimedya:Duru

Annemin sesi ile zor da olsa yataktan kalktım.Kendime gelmek için yüzümü soğuk su ile yıkadım.Bu benim uyanama tekniğimdi.

Bu arada ben Duru.19 yaşındayım.Annem ve babamla yaşıyorum.Kardeşim yok ama hep bir kardeşim olsun istemişimdir.       

Kahvaltı masasına oturdum.Kimseden ses çıkmıyordu.Babam en sonunda dayanamayıp konuşmaya başladı.

"Duru odana çık ve hazırlan birazdan seni almaya gelecekler"
Ben ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Anneme baktığımda o da bana bakıyordu ve çok üzgündü.

"Ne oluyor baba"

"Soru sorma ve çık odana!"diye bağırdı.Çok kızgın görünüyordu.

Ben de hemen odama çıktım ve üstümü giyinmeye başladım.Hazır olduğumda çok hafif bir makyaj yapıp aşağı indim.

Bunlar da kimdi?Beni görmemişlerdi,ben de hemen duvarın arkasına geçip neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.

"Tamam anlaştık o zaman bizim kızımız ve sizin oğlunuzu evlendireceğiz....

Devamını duyamıyorum çünkü şu anda küçük bir şok geçiriyorum.

Beni evlendireceklerdi hem de bana sormadan buna engel olmam lazımdı.Hemen merdivenlerden inip yanlarına gittim.

Şuan çok sinirliydim.

"Ben evlenmeyeceğim baba!"

"Sen karışma Duru!"

Annem az önce sen karışma mı demişti?

"Nasıl karışmayayım ya benim adıma karar almışsınız!Nasıl böyle bir şey yaparsınız!"

Daha ne olduğunu anlamadan yanağımda bir sızı hissettim.Babam bana tokat atmıştı!

"Sakın bir daha bana bağırma Duru!Ben senin babanım!"

Daha fazla dayanamazdım!

"Senin gibi baba olmaz olsun!"dedim ve odama doğru ilerledim.Ne yani şimdi ben evlenecek miyim?

SATILIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin