^^-ŞEBNEM-^
Arda' ya acil bir telefon gelmiş ve partiden çıkmıştı ben de daralmıştım.. Ben partiden daralmıştım ne oluyordu bana ? Peki şuan burada ne işim vardı ? Selim' in teknesinin önünde? Geri dönmeliyim, tam geri dönecekken Selim' in bir sağa bir sola gide gide demirlere tutunduğunu gördüm, sarhoştu ve kusuyordu ve dengede duramıyordu elinden viski şişesi düşünce aptal onu almak için eğiliyordu.. Denize düşecek !'
'Selimmm ! '' Koşarak tekneye çıkıp Selim' i çekmemin üzerine Selim benim üstüme bense yere düşmüştüm '' Delirdin mi sen ? Denize uçacaktın ! ''
'' Oo Şebnem hanım sizin burada ne işiniz var ya ? '' Selim hıçkırıyor '' Sizin beyaz atlı prensinizin kollarında olmanız gerekmiyor muydu ? ''
''Evet gerekiyordu Selim şimdi kalk üstümden iğ-renç kokuyorsun ! '' Hızla Selim' i itiyorum Selim ise yana düşüyor '' İçki şişelerinin içine mi düştün kalk hadi ! '
''Kalkamıyorum ki... '' Selim kahkaha atmaya başlıyor '' Şebnem.. ''
''Efendim ? ''
''Çocuğunuzun adını ben koyayım mı ? '' Selim yine kahkaha atıyor
''Delirme Selim ! '' Çantamı yere bırakıyorum ve Selim' in koluna giriyorum
Ardından zar zor olda olsa Selim' i kaldırmayı başarıp hemen oturtuyorum. Ardından bende karşısına oturuyorum..
''Bana böyle bakma... '' Diyor Selim kahkaha atarken '' En son bana böyle bakan kızla yatmıştım ''
''Pisliksin ! Gerçi doğru sarışın seviyorsun herhalde sen ? ''
''N-Ne alaka ya ? '' Yeni bir hıçkırık krizi
''Geçen ay Kainatın doğum gününün sabahı teknen de maşallah benim kadar olmasa da güzel bir kız vardı da... '' Gerçekten mi Şebnem ? Sarhoş bir adamın ağzını mı arıyorsun ?
''Ha.. Ha o şey şey ya.. Benim teyzemin kızı... ''
''Teyzenin kızının senin teknende ne işi vardı ? ''
''Gece bende kaldı üstüne kolayı dökünce benim tişörtümü giydi... '' Selim yerinden kalkmaya çalışıyor
''Sen bu kafayla nasıl hatırlıyorsun Allah aşkına Selim ? '' bende hızla ayağa kalkıyorum ve Selim' in koluna giriyorum
''Senin için önemli anları asla unutmazsın ki... ''Ardından ne mi oldu Selim yere götünün üstüne pat diye düştü, tabi aldı mı beni bir kahkaha...
Bu çocuk kesinlikle sarhoşken çocuk hemen onun koluna girdim ve merdivenleri indirip odasına getirip yatırıyorum, ardından ayakkabılarını çıkıyorum.. Selim ise sızmıştı gitmek istemiştim ama içimden bir ses kal kal diye bağırıyordu adeta.. Bende yavaşça yatağın ucuna oturdum ve Selim' i izlemeye başladım, ona baktıkça içimden bir şeyler kımıldıyordu nefes alamıyordum adeta.. o sırada yatağının yanında duran gitarı gördüm yerimden kalktım ve Gitarı alıp incelemeye başladım, Gitarın üzerine bir isim kazınmıştı... '' ŞEBNEM... '
'''Selim.. Selim uyan... '' Dedim Selim' i dürterken '' Selim ''
''Hı ? '' Selim yarım açık gözleriyle bana bakıyor
''Bu şebnem ben miyim ? ''
''Herhalde sensin... '' Selim hıçkırıyor '' Bir tek aşık olduğum kadın sen olduğuna göre.. ''
''Aş-aşık mı ? ''
''Yanıma gel.... '' Selim beni tutup yanına çekti ve kafasını göğsüme yasladı
''Selim... '' Diyorum korkak bir sesle
''Hı ? ''
''Bana aşıksan bana neden bunu söylemedin ? ''
''Bilmem... '' Selim daha da sıkıca sarılıyor bana '' Ben hayatım boyunca aşkı hiç yaşamadım ki... '' Hıçkırıyor '' Aşk ne demek ? Aşk nasıl anlaşılır bilmiyorum ki.. kendi kendime öğreniyorum... ''
''Yarın bunları hatırlarsın değil-- mi ? '' Sesim titrek çıkmıştı Selim ise bana hiç bir cevap vermedi sadece yarım yamalak gözlerini açıp dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu '' S-Selim ''
''Uyuyalım lütfen.. ''
''Peki... '' Nefes bile almaktan korkuyordum az önce aşığım dedi dimi o bana ?
Az önce öptü dimi o beni ? Yavaşça arkamı döndüm ve Selim' in kollarının bedenimi kavramasına izin verdim ancak on dakika geçmemişti ki iğrenç bir şekilde yataktan fırladım ! Selim' in çantamın içine kusmuştu ! Normalde kafasını kırardım ama köpek yavrusu gibi bakıyordu bana adeta..
''Şebnem.... '' Dedi sessizce
''Ne ? ''
''Klozet bu kadar küçük müydü ya ? '' Selim bunu söyledikten sonra basıyor kahkayı..
''Normalde de salaksın Selim sarhoşken daha da salaksın... '' Yerimden kalkıyorum ve banyoya gitmeye kalkıyorum ama Selim bileğimden yakalıyor '' Selim... ''
''Gitme... '' Diyor gözlerime bakarken '' ona gideceksin... ''
''Hayır.. Suyu açacağım duş alırsın.. ''
''Beraber mi ? '' Selim yeniden kahkayı basıyor
''Tam bir türk erkeğisin yontulmamış odunsun öküzsün ! ' ' Tam bileğimi çekecektim ki Selim birden beni çekince yanına düştüm Selim tepem de durmuş bana bakıyordu
''Gözlerin çok güzel... ''
''Senin de diyip kibarlık yapmak isterdim ama şuan iğrenç gözüküy-- '' Ben cümlemi tamamyalamadan Selim yere dusmuştu bile ben ise oflayarak ona bakıyordum, beni çok uğraştıracaktı belki ama yarın ilk işim yine de Arda' yı arayıp ayrılmak olacaktı. .. Ben Selim' e aşıktım ona aittim..