1.Bölüm

159 7 6
                                    

Merhaba, Alya ilk hikayem biraz kısa oldu umarım beğenirsiniz hatam olabilir şimdiden özür dilerim hikayeyi yazmamda yardım eden arkadaşlarıma teşekkür ederim.Vote ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar...

Yağmur hızla yağmaya devam ediyordu. Kıyafetlerim ince olduğu için üşüyordum oturduğum kayanın üzerinden kalkıp yürümeye başladım.Biraz yürüdükten sonra sahilin karşısında ki kafeye hızlı adımlarla gidiyorum biraz daha dışarda kalırsam hasta olacağım. Kafenin çiçeklerle süslü kapısından içeri girdiğimde burnuma tarçın ve lavanta kokusu geldi.Burası gerçekten de harika bir yer. Biraz daha ilerledikten sonra kurdelerle süslenmiş sandalyeyi çekip oturdum o sırada yanıma garson kız geldi.

"Buyrun,ne alırdınız ?"

"Sıcak çikolata ve mini kruvasan lütfen"

"Peki efendim"

"Şal var mı ? biraz üşüdümde"

"Var efendim hemen getiriyorum."

"Buyrun efendim şalınız"

"Teşekkür ederim"

Şalı elime aldığım anda hemen üzerimi örttüm. Birkaç dakika sonra sıcak çikolata ve kruvasanda geldi sıcak çikolatayı içerken sanırsam biraz fazla içtiğimden dilim yandı ve acıyla inledim. Sıcak çikolata birazda olsa içimi ısıtmıştı.Yağmur artık yağmıyordu bende hemen hesabı ödeyip biraz daha sahilde oturmaya karar verdim. Sahile geldiğimde her zaman oturduğum kayaya oturdum.

Ben kimim biliyor musunuz ? Ben aslında bir kocaman bir hiçim ailesi tarafından istenilmeyen kimsesiz.Var yada yok arasında varolmayan. Ben Alya'yım! Soyadım yok,ailem yok, arkadaşım yok kendime ait kalacak bi'yerim bile yok! Aslında hiç istenmeyen 17 yaşında herşeyden nefret edecek kadar çok şey yaşayan biriyim ben. Bedenim diri ama ruhum öleli çok oldu!

Sahil bana huzur veren beni dinleyen tek yer.Her mutlu olduğumda, üzgün olduğumda hep buraya gelirdim. Burası yurda yakın olduğu için bu konuda şanslıydım her istediğimde buraya rahatlıkla gelebiliyordum. Hava yavaş yavaş kararmaya başladı artık yurda gitsem iyi olacak.Hızlı adımlarla caddede yürümeye başladım yurdun bir kaç sokak ilerisinde ki marketin önünden geçerken yanımda siyah spor bir araba durdu hava iyice karardığı için korkmaya başladım.

"Merhaba isterseniz sizi gideceğiniz yere götüreyim ?" dedi. Camı açarak başını uzattı oldukça yakışıklı ve kaslıydı diğer kızların ağzının suyunu akıtabilecek kadar. Benim hiç ilgimi çekmedi çünkü erkeklerden nefret ediyorum!

"Hayır gideceğim yer yakın zaten teşekkür ederim" şansıma yağmur daha şiddetli yağmaya başladı.

"Lütfen teklifimi kabul et,bu yağmurda sırılsıklam olucaksın" yağmur yağdığı için binmek zorundayım yoksa ıslanıp hasta olacağım çok gecikmeden kapıyı açıp oturdum yanına.

"Nereye gidiyoruz"

"İki sokak ileride ki yurda"

"Bende oraya gidiyordum kardeşim orda kalıyor.Bu arada ben Mert"

"Bende Alya"

"Tanıştığımıza memnun oldum" dedi
"Bende" dedim ve yurda geldik tam inicekken bileğimden tuttu.

"Napıyosun ya bıraksana bileğimi"dedim bileğimi kurtarmaya çalışsam da bırakmadı.

"Bir daha seni görebilecek miyim ?"

"Tabiikide hayır" dedim daha yeni tanıştığım biriyle neden tekrar görüşmek isteyeyim ki ? hiçbir erkekle konuşmak istemiyorum. Elinden kurtulup arabadan indim.Yurdun tahta ve sağlam olmayan kapısından içeri girdim merdivenleri çıkıyordum bir anda ne olduğunu anlayamadan dengemi kaybedip düşerken biri beni tuttu ve düşmemi engelledi. Beni arabasıyla getiren çocuktu adı Mertti sanırsam

"Teşekkür ederim Mert"dedim

"Önemli değil bir daha ki sefere dikkat et o zaman ben olmayabilirim."

Onu arkamda bırakıp merdivenleri çıkmaya başladım ve arkamdan bağırdı "Bana aşık olucaksın ALYA!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin