Mihaela(Prietenii îi spun Ela)-șatenă ,ochii căprui
Mihai-şaten,ochii căprui
Ioana- şatenă,ochii verziElla pov.:
Totul a început când eu aveam doar 6ani...Era vară şi ieşeam mereu să mă plimb cu sora mea mai mare.
Într-o zi, când ne-am dus la bazin (un loc de la noi de pe stradă unde stăteam mereu,nu era niciun bazin )
La un moment dat a coborât din un taxi un băiat de 10 ani,care era nepotul unei vecine.
Mihai: Bună
Ioana: Bună
Eu...mai timidă..am răspuns: Bu-u-ună!
Mihai: Ce faceţi? Nu v-am mai văzut de mult!
Am început să vorbim,să povestim şi am devenit cei mai buni prieteni..Ieşeam în fiecare zi,iar după ceva timp,eu şi Mihai ne ţineam mereu de mână şi ne pupam pe obraz.
După câteva luni ne-am certat cu el şi nu am mai vorbit câţiva ani..până într-o zi când stăteam pe facebook şi am primit o cerere.Când am văzut de la cine e,am acceptat imediat şi am vorbit cu el. După câteva minute de vorbit,am ieşit afară. Ne-am plimbat mult şi am povestit.
Am ieşit doar noi câteva zile,până când,la un moment dat,a venit şi verişoara mea,Ramona.Ei s-au înţeles foarte bine ,iar după 2 zile au format un cuplu...Când îi vedeam eram foarte geloasă şi chiar nu înţelegeam de ce....
Ei într-un final s-au despărţit,dar nu am mai ţinut nici eu legătura cu Mihai...