După 2 luni..
Am început să deschid încet ochii. Am mai stat 5 minute, m-am ridicat din pat și m-am dus la baie. Am făcut un duș, apoi m-am dus în cameră, m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți negri,mi-am luat un tricou negru,părul l-am prins într-o coadă,mi-am luat teneși negri și am plecat să mă plimb.
Deodată am simțit cum cineva și-a pus mâinile pe talia mea. M-am întors speriată și am văzut că era Mihai. Nu mai vorbisem cu el de la acel incident..
-Hei!
-Hei! Am spus eu,uitându-mă mirată la el.
-Ce mai faci? Ești bine?
-Da..dar tu?
- Și eu sunt bine. Te-am văzut când ai plecat de acasă și am zis să vin să vorbim. Mi-a fost dor de tine!
- Și mie de tine...
- Ce frumoasă te-ai făcut
-Mulțumesc!
- Te deranjează dacă mă plimb și eu cu tine?
- Nu,chiar te rog!
Am început să mergem și să povestim ce am mai făcut în acest timp.
Într-un final am ajuns în fața porții mele.
-Eu sunt singură acasă..ai mei sunt plecați la munte și se întorc duminica viitoare. Vrei să vii la mine să ne uităm la un film?
-Sigur!
Am intrat în casă, am făcut floricele și ne-am așezat în pat pentru a ne uita la Sub aceeași stea.
Filmul s-a terminat. A fost unul din cele mai frumoase filme..
-A fost genial!a zis Mihai
-Știu!
Ne-am uitat unul în ochii celuilalt. Mihai s-a apropiat încet de mine, și-a pus mâna pe obrazul meu și m-a sărutat. I-am răspuns sărutului deoarece îmi era foarte dor de buzele lui dulci. M-a mușcat ușor de buză. Ador când face chestia asta. Simt că înnebunesc.
-Okay? M-a întrebat uitându-se în ochii mei și zâmbind
- Okay! I-am zis zâmbind.Apoi a început iar să mă sărute, din ce în ce mai pasional. A trecut de la buze la gât. Mă săruta pe gât și mi-a băgat mâna sub tricou. Mă mângâia încet pe spate.Aveam un gol imens în stomac..