Mi-am băgat mâinile în părul lui. S-a dus cu mâna spre sutienul meu pentru a îl desface. Se oprește și se uită în ochii mei,cerându-mi aprobarea. Dau din cap în semn afirmativ. Îmi dă tricoul jos,iar eu pe al lui. Mă mușcă tare de gât în timp ce îmi desface sutienul,am gemut puternic,iar el a zâmbit.
Perspectiva lui Mihai:
Mă uit la ea zâmbind. E atât de frumoasă... mă bucur că am recâștigat-o,sper că am făcut-o..
Îi dau încet pantalonii jos,apoi pe ai mei. Îi dau încet jos boxerii din dantelă și încep să o sărut pe buze, coborând încet spre gât, ajungând la sâni. Încep să îi mușc sânul stâng,iar ea își înfige unghiile în spatele meu. Am început să îi fac semne mari si evidente de la gât până pe sân. Am văzut că nu mai rezistă,așa că mi-am dat boxerii jos și am intrat încet în ea. Ador sunetul pe care îl face atunci când geme.
Perspectiva Elei:
E prima dată când fac asta.. mă bucur că el este cel cu care am făcut-o,nu regret nimic. A intrat încet în mine.. simțeam durere,care s-a transformat imediat în plăcere. E minunat.
După ce am terminat,mi-am luat pantaloni scurți pe mine și bustieră. M-am așezat în pat lângă el. M-a sărutat pe frunte și a zis că mă iubește.Am adormit în brațele lui. A fost cea mai perfectă zi.
Dimineața a venit. Am mâncat împreună,apoi el a trebuit să plece. M-am dus să fac un duș și am hotărât să ies cu cel mai bun prieten al meu sa ne plimbăm.
Mergeam cu Andrei si ma gândeam. Mihai nu dădu-se nici măcar un mesaj...Nu e genul lui.. eram puțin îngrijorată.I-sm cerut scuze lui Andrei si m-am dus acasă. Ma așez în pat și mă gândesc să îi dau in mesaj lui Mihai. "Hei..ce faci? Ești bine?"
Primesc imediat un răspuns: "Hei Ela! Sunt mama lui. El e în oraș și si-a lăsat telefonul acasă. O să îi spun ca l-ai căutat. Te pup!"
Ce ciudat...de obicei ma anunța si nu isi lasă niciodată telefonul acasă...în fine. Adorm cu telefonul în mână. Dimineața mă duc la duș,apoi mănânc si hotărăsc să ies cu fetele in parc.
Mihai nu a dat nimic...cred că nu ne-am împăcat...oricum azi o sa fie o zi perfectă. O sa stau toată ziua cu prietenele mele. Am fost la un suc,am mai vorbit și am decis să mergem în parc. Stăteam oe bancă și râdeam.
Andreea: Ela,tu știai că Mihai are iubită?
Am rămas uimită.
Maia: Ela,ești bine?
Eu: D-d-a.. pot să văd?
Mihai era într-o relație cu o fată..în plus au mai pus si poze cu ei cand se sărută. Nu pot să cred așa ceva.. de asta nu mi-a mai vorbit.. îl urăsc din tot sufletul meu.
Ma decid să plec acasă ......