Ce frumoasă e vremea afară, mi-aș dori să pot ieși si eu măcar o dată pentru a mă distra ca ceilalți copii.
Niciodată nu am înțeles motivul pentru care eram ținut mereu aici, și școala mi-o făceam acasă, ai mei au angajat profesori pentru a mă învăța tot ce trebuie să știu .
Ah da, numele meu este Yuu Kirito am vârstă de 16 ani, sunt singur la părinți și am o viață nu tocmai frumoasă.- Yuu! Haide în bucătărie! O aud pe mamă cum mă striga.
- Imediat - spun eu aproape țipând ca să mă poată auzi.
***
Am coborât jos pentru a vedea ce vrea mama , când am ajuns am spus pe un ton plictisit " Ce e mamă? " privind în jos.
- Serios? Și eu care credeam ca te vei bucura să mă vezi.
Se aude o voce din spatele meu, îmi era atât de cunoscută, stai? Nu cumva e ..
M-am întors repede cu față către persoana din spatele meu.
Cee? Nu se poate? Cum e posibil?
- Mama? Cumva visez? O întreb șocat pe mama .
- Nu dragule. Spuse mama.
În față mea se află Takanori , unicul și singurul meu prieten, nu îmi venea să cred, nu îl mai văzusem de mulți ani.
Ultima oara când ne-am văzut eu aveam vârstă de 11 ani iar el 15, nu să schimbat deloc.
Nu aș putea spune ca am avut o despărțire asa de frumoasă, el trebuia să se mute iar eu să îmi pierd singurul prieten.
Din ziua în care Takanori să mutat eu m-am închis în mine, nu mai spuneam nimănui nimic , un timp am început să mă tai, dar o dată am fost prins de mama când o făceam, de atunci stau închis.
După ce l-am analizat bine din cap până în picioare pentru a fi sigur ca e el , i-am sărit în brațe și i-am șoptit încet la urechie pentru a auzi numai el
" Idiotule mi-ai lipsit atât de mult "
Acesta nu spuse nimic , doar zâmbi și mă ținea strâns în brațe.
- Dragă mea mama - spuse Takanori chicotind- va supărați dacă va fur copilașul?
- E numai al tau - spuse mamă razand , dar ai grijă de faceți - îi facu mamă cu ochiul lui Takanori.
Ce? Ce a fost asta? De ce i-a făcut cu ochiul? Și cum adică să avem grijă ce facem?
Gândurile mi-au fost întrerupte de Takanori care îi spuse mamei ca merge cu mine în cameră mea .
Ajunși în camera Takanori mă trântise pe pat și se puse deasupra mea.
- Te-ai schimbat mult Yuu! Spuse acesta în timp ce își plimba mâinile pe corpul meu .
- Viol! Am strigăt eu razand și daramandul pe Takanori pe jos.
- Ah da? Spuse acesta în timp ce se urca din nou deasupra mea , dar de dată asta nu mai apucasem să spun nimic pentru ca acesta își presă buzele peste ale mele formând un sărut inocent .
Nu aveam eu cine știe ce experiență.
Si-a strecurat limbă în lăcașul meu umed exolorandul cu precizie pentru a simți în totalitate fiecare colțișor și invitandu-mi limbă la un dans erotic.Hei,hei acesta a fost primul capitol :))
To be continued -3-