Capitolu 2 ~

372 45 6
                                    

Cine s-ar fii gândit, ca poți găsi fericirea intr-o persoana.
Zilele petrecute alături de Takanori erau minunate, mă făcea să uit de toate.
Aș putea spune ca nu trecea nici o secundă fără să zâmbesc, era perfect, îl iubeam enorm de mult.
- Yuu, îl aud pe Takanori cum mă striga.
- Aici, strig eu din bucătărie.
- Ce faci treaz la ora asta? E 06:00 dimineața.
Takanori >><<
- Nu am avut somn, și aveam poftă de clătite, spuse Yuu zâmbind.
Ii zâmbesc și eu , apoi mă duc în spatele lui cuprinzandu-l în brațe.
- Fugi și pune ceva pe tine ca altfel s-ar putea să nu mă mai abtin , îi spun eu în timp ce îl sărutam pe gat.
Purta doar o cămașă pe el, și nu pot să nu recunosc,era alt dracu de sexy doar în ea.
- Dar mie îmi place așa, continuă el punând bot.
- Mamaaaaa, Yuu nu vrea să se îmbrace, strig eu prin toată casă.
- Gata,gata ce e, spuse mama somnoroasă.
- Yuu e doar dintr-o cămașă, și nu știu cât mai rezist, spuneți să ia ceva pe el, spun eu prefacandu-ma supărat.
- Pentru asta m-ai trezit? E un obicei pentru Yuu , spuse mamă razand.
Și nu am degand să îi spun să se îmbrace, n-ai decât să sări pe el,desigur după ce plec eu de aici.
- Ai auzit Yuu? Spun eu afișând un zâmbet pervers.
- Mamii, striga Yuu fugind la mama,
Vrea să mă violeze , spune acesta luand-o în brațe.
- Cine te-a pus să stai așa în fața lui? Treaba ta, eu am plecat de aici.
Yuu vru să spună ceva dar deja plecase.
- Iubii, nu-i așa ca stai cuminte? Veni Yuu la mine cuprinzandu-ma în brațe.
- Eu te-am avertizat, piticule, dar tu no, spun eu razand.
- Dar mă duc să mă îmbrac, dădu el să plece.
- Nu așa de repede, îl trag în brațele mele.
Stai așa, promit să nu îți fac nimic, și acum termina clătitele ,îmi e foame.
- Dacă îmi dai drumul am să le termin..
- Nu, nu , facem așa, il întorc cu spatele la mine ținându.l în brațe, uite așa , eu te țin în brațe iar tu termini aici.
Acesta ofta apoi îmi oferi un pupic, era dulce,hehe, când nu e el duce , asta e întrebarea.
După ce l-am chinuit puțin pe Yuu, i-am dat drumul pentru a termina ce avea de făcut.
**
**
**
Acum stateam cu Yuu la el în cameră devorând clătitele, care desigur erau cu ciocolată, uitandune la Tom și Jerry, ce pot să spun , eram niște copii mici.
Timpul trecuse repede, nici nu ne dădusem seama ca era seara, încă eram absorbiți de desene, am vrut să spun ceva, dar atunci mi-am dat seamă ca Yuu adormise, l-am dat jos de la mine din poală, asezandu.l ușor pe pat, iar eu lângă el luandul în brațe, și sarutandul ferm pe frunte.
Copilașul meu micut, am spus eu în șoaptă.

SI ASTA A FOST CAPITOLUL 2 .
Îmi pare rău ca am venit atât de tarziu cu el, dar a trebuit să mă ocup de alte cărții și chiar nu am avut timp de ea, iar azi când m-am gândit să scriu, uitați ce a ieșit...
Nu e fain deloc dar..am stat o zii întreaga la el :)))
Aș putea spune ca datorită lui U-Kiss am reușit să scriu...
Let's party on :)))
Good Night/Morning.
Have a nice day/night.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Only You//yaoi/BoyxBoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum