Aşk Oyunu

28 3 0
                                    

Multimedyadaki pelin.
Pelin
"Uff anne yine telefonumu bulamıyorum"
"Tamam kizim buluruz simdi gerci ne ara kaybolduysa elinden bıraktığın yok .en son nereye koydun Pelin!!"
"Aaa tamam buldum anne".
"Nerdeymis".
"Yastigimin altında."
"Uff kizim ya ben sana kaç kere söyledim telefonunu yastığının altına koyma diye bigun radyasyon kapılan o zaman aklın başına gelecek."
"ay tamam anne ya , hadi ben çıktım ."
Okullar yarın başlıyordu gidip kendime çanta secmeliyim ordaki cool bi çanta aldım evin yolunu tuttum. Aslında böyle çok sıcakkanlı bi insan gibi duruyorum aslında hiç öyle değilimdir içine kapanık hiç sohbet etmeyen hiç arkadaşım olmayan cool takılan bir özelliğim var aslında biraz size kendimi tanitayim ben pelin bu okulumdaki ilk günüm 16 yaşındayım. Konuşmayı sevmeyen birisiyimdir.
Yana karşısına geçmiş yarın için prova yapıyordum çünkü hiçbir zaman dogru duzgun cümle kuramam bu yüzden her sene prova yaparak okula gidiyorum .
En az 50 kere falan denedim .
"Anne karnım açıktı."
"Tamam o telefonu elinden bırak ve yemeğini ye."
"Anne ya daha yeni elime aldım." "Kizim sen daha demin yemek istemedin mi??."
"Hadi ye yemeğini sonra odana geç uyu yarın erken kalkicaksin okula gideceksin."
"Tamam anne ."

Serkan
"Serkan iyi geceler oğlum alarmini kur .yarın okula geç kalma."
"Tamam anne iyi geceler."
"Sana da yavrum."
Birazdan serkandan bahsediyim serkan cok sıcakkanlı cok pozitif mutlu herseyden mutlu olan bir cocuk 16 yasinda gayet masum ve safligi iyi niyetligi olan bi cocuktur.

Ve sabah olur okulun ilk günü gelmiştir..

Arkadaşlar biraz oy ve yorum gelsin . Yazmaya devam eşi cem oylarinizi ve yorumlarinizi esirgemeyen. :)) Diger ki bölüm daha uzun gelecek. :D

Aşk oyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin