Marsmellow

18 1 2
                                    

Yağmurlu bir gündü. İranda ile Miranda odanın içine tıkılıp kalmıştı.Telefon çaldı.İranda aşağıya inip telefona baktı.Arayan annesiydi.Annesi beş dakika önce markete gitmek için evden çıkmıştı.Fakat annesi trafiğin sıkıştığını söyledi ve markete onların gitmesini istedi.

İranda bunu gidip Miranda ya söyledi.Miranda istemesede gitmek zorundaydı.Giyindiler ve yola çıktılar. Dışarıda acayip bir hava vardı.Market ise çok uzaktaydı.Baya bir yürüdükten sonra marketin kapısının önüne geldiler.İçeriye girdiklerinde ise ısındılar çünkü marketin kliması içeriyi sıcacık yapmıştı.

Annesinin dediği malzemeleri aldıktan sonra dışarıya çıktılar. Bir anda üşümeye başladılar.Koşuşturak Sevgili gitmeye çalışıyorlardı ki ... Marsmellow almayı unuttuklarını hatırladılar yine koşuşturarak markete gittiler.Marsmellow ları aldıktan sonra tekrar koşuşturarak evin yolunu tuttular. Yolda çok tatlı bir süs köpeği ile karşılaştılar. O da sokakta yalnız başına dolaşıyordu. İranda ve Miranda biraz düşündükten sonra köpeği eve götürmeye karar verdiler.

Eve geldiklerine ıslak kıyafetlerini çıkardılar ve temiz sıcak kıyafetler giyindiler. Sonra sıcak su kaynatıp köpeği bir güzel şampuanla yıkadılar ve altına küçüklüklerinden kalma bez bağladılar. Köpeğin adını bugün yaşadıkları anıdan dolayı Marsmellow koydular . Marsmellow 'u kaloriferin önüne koyduktan sonra bir sepet bularak içine küçük bir yastık koydular . Marsmellow 'u da içine yatırıp uyutdular. Kapı çaldı. Gelen anneleriydi köpeği görünce çok sevindi. Annesi hep bir köpekleri olsun isterdi çünkü kızlarının sorumluluk sahibi evlatlar olması hayali ile yaşamıştı ...







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Miranda İle İrandaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin