""TRING""
Het is pauze. WACHT EVEN jullie krijgen huiswerk mee blz 20 moeten jullie maken. Ga maar pauze houden. Kom je Kyra ik ga je rondleiden. Nassim wat hebben we straks?
Dan hebben wij engels en dat is naast Nederlands. Na de rondleiding ging Kyra naar haar zusje Pon ze moest huilen. Kyra vroeg wat er was. Pon zei: IEDEREEN VIND ME STOM! kyra zei ja als je zo doet dan wel. W.. WAT JE BENT ME ZUS TOCH *ze duwde kyra om en liep weg* wtf man. Nassim kwam naar Kyra toe en zei gaat het? Kyra antwoordde ja het gaat. Nassim steekt zen hand uit en kyra pakt de hand van Nassim. Nassim trok haar omhoog. Wat zei je zus Kyra? Dat iedereen haar stom vind en toen zei ik ja logisch als je zo doet. Wat doet ze dan? Vet arogant en ik kan er echt niet meer tegen. Kyra misschien moet je haar arogantheid negeren.
Oke is goed. Kyra wil je bij ons zitten? Uh ja. Ze ging verlegen aan de tafel zitten Nassim zei dit is kyra de nieuwe meisje. Hey ik ben Kyra en ik vind het leuk om op het spangalish te zitten en mijn vader is politie man en mijn moeder die is weg gegaan toen men vader ruzie met der had ik zat eerst op dependans hadden we uniformen. Hey ik heet Lana en ik woon met een tweeling Tobias en Flip en ze zijn bloed irritant ze verzinnen de flauwste grappen. Ik ben ook een tweeling ik vind het niet leuk men zusje Pon doet me steeds na en ik kan er niet tegen.
''''TRING""
Oh ik moet naar huis moet me zusje meenemen "oke"