Kyra stapt op haar fiets en rijd weg. Pon ging 10 min later ook weg. Hey Fay wat moet ik doen?
Hey kyra je mag deze oranje ballonen in de kantine doen. Oke ga ik doen Fay. 30 min later. Begon de les. Er werd omgeroepen dat na je les naar buiten moest om de andere school te verwelkomen.
"TRING"
Ierdereen ging naar buiten. Kyra zat op een muurtje en Fay kwam naast Kyra zitten en tikte Kyra aan. Hey Fay. Hey kyra mag ik ook luisteren ik hoef hun niet te horen. Ja is goed. De andere school kwam er aan en kyra zag Pon verbaast kijken. Fay Fay men zusje is er weer. Huh? Dit kan niet. Kyra dacht nee... Dit wil ik niet. Frank van Hamel deed een heel verhaal. en toen mochten we weer naar binnen. Ze hadden pauze en de dependans was hun vlag aan het ophangen en Nassim zag dat en riep iedereen erbij. Kyra zag haar zusje ook zitten. Kyra, wat moet ik zo zonder jou zegt pon. Kyra werd boos maar liet het niet zien. Hou je mond Pon is dom. Pon ging staan. En keek kyra recht in haar ogen aan. Ik haat je kyra de hele dag met je opgescheept te zitten weet je hoe dat voelt? Haal die vlag weg! Ik waarschuw je maar 1x en als je het nu nog steeds niet doet zijn de gevolgen voor jou. Wat hun deden ook mee hoor kyra ik niet alleen. Haal die vlag weg zei kyra! Heb je niet leeren luisteren ofzo. Ze haalden de vlag weg. Nu blij spangalish nerds. Nassim zei hoe heet jullie eigenlijk. Gaat je geen bal aan. Kyra ging alvast naar binnen. Aldert? Wat is er kyra? Ik noet ergens tegen aan trappen heb jij een iedee aldert? Nee sorry maar waarom ben je boos kyra? Ooh men zusje doet dom tegen me maar ben ik echt zo irritant? Gewoon niet naar luisteren ze weet niet beter kyra je bent niet irritant je bent een lief meisje. Bedankt aldert ik. Oet weer gaan. Doei kyra. Doei kyra liep naar de kantine en de heenreis daar heen was echt vervelend...