Yazin ilk gunlerinde her sey o kadar guzeldi ki kuslar civil civil cicekler rengarenkti. Asli yavasca uyanip gerilerek kalkti. Sonra camdan bakinmaya basladi. Asli 20 yasinda cok guzel bir kizdi.O kahverengi gozleri kumral saclari ve uzun boyuyla herkesin dikkati kendine cekiyordu. Asli
nin bir de Canan adinda ablasi vardi.Canan 22 yasinda guzel bir kizdi ama kardesi ona hic benzemiyordu.Asli esmerdi Canan ise tam tersi sarisindi.Sari duz saclari mavi gozleri ve uzun boyuyla muhtesem gorunuyordu. Asli ile Cananin annesi de oldukca hos bir bayandi. İsine sagdik biri olarak ailesine fazla vakit geciremedigi icin babasiyla anlasamayip ayrilmislardi. Annesinin adi Betul babasinin adi da Kenandi. Aslinin annesi Prof.Dr. babasi ise basketbol antronoruydu.Bu yaz Asli babasinin yaninda calismaya baslayacakti. Babasinin bir de Sinan adinda yardimcisi vardi.u Sinan cok yakisikli bir genc adamdi ve babasi da onu cok severdi.Genc adam gozlerini Aslidan ayiramiyordu. Asli da bu bakislardan cok etkilenmisti. Babasinin isi bittigi icin onunla eve gitmek zorunda kaldi ve babasi Asliyi eve birakti.Asli iceri girer girmez hemen ablasi sorulara basladi.
-Asli bugunun nasil gecti? Dedi heyecanli bir sekilde.
-Bugun her zaman ki gibiydi ablacim sonra babamin yanina gittim ve onunda isi bitmis cikmak uzareydi ve o eve getirdi beni. Dedi butun gunu ozatleyerek.
Annesinin gelmesine 1 saat kalmisti ve sofrayi hazirlamak uzere mutfaga yoneldi. Tam sofrayi hazirlamisti annesi iceri girdi.
-Aaa annecigim hos geldin. Dedi Asli mutlu bir sekilde.
- hosbulduk yavrum. Bugun ne yaptin bakalim. Dedi Betul hanim.
-Her zaman ki gibiydi annecigim isim bitince babama ugradim o da isini bitirmis cikmak uzereydi. Dedi Asli.
-İyi olmus yavrum babanda ozlemistir seni. Dedi annesi merakli gozlerle.
-Evet annecigim baya ozlemisiz birbirimizi. Dedi Asli annesine.
Asli ablasini cagirmak uzere salona gitti ablasi her zaman ki gibi televizyon izlerken uyuya kalmisti.
- Abla sofra hazir hadi yemek iyiyelim. Dedi sessiz bir sekilde.
Cananla Betul hanim.sohbet ediyorlardi. Asli daldigi icin onlarin konustugunun farkinda bile degildi. Cift gozu hala unutamiyordu. İlk goruste aska inanmazdi ama kendiside ilk goruste asik olmustu. Canan " Asli ,Asli,Asli "diyerek ellini salliyordu. Asli birden kendine gelip ablasina " Efendim abla " dedi. Betul hanimla Canan gulmeye baslamislardi. Asli ,ona gulduklerinin farkindaydi. Yemek yedikten sonra annesine yardim edip odasina gidip bu gunku cocugu dusunmeye basladi acaba genc adamda onu begenmismiydi diye ici icini yedi ve dusunurken uyuya kaldi.
VOTELERİNİZİ İSTİYORUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖYLE BİR BEDEL Kİ
RomanceHerkesin begenecegi ve kolayca okunan bir hikayedir. Adrenilin hic eksik olmadi askin ne kadar guzel ve bazende aci oldugunu anlatir. Asli adinda bir genc kiz babasinin yaninda calismaya baslar. Babasinin orada yardimci vardir adi Sinandir. Asliyla...