BÜYÜK SIRLAR

184 8 5
                                    

Bugun genc ciftin en mutlu gunuydu. Cunku evlenecekleri gun gelmisti. Ama hic bir seyleri tam degildi. Asli bu hafta cok kotu olaylar gecirmis ve bu mutlu gunleri bozulacak diye cok tedirgindi. Genc cift saat 06.00 da uyanip hemen hazirlandilar. Asli biraz uzgundu keske hic bole kirginliklar yasanmasaydi ve bu mutlu gununu ailesiyle paylasabilseydi. Sinan ve Asli birlikte ciktilar. Arabalarina binio kosedeki gelinlikcinin onunde durdular genc kiz gelinlik giymeyi hic dusunmemisti.
"Sinan neden durduk?"
"Gelinligimizi almadik. " dedi siritarak.
"Sinan ben gelinlik giymeyi dusunmuyorum. "
"Hic ole sey olur mu sevgilim sen benim minicik sevgilimsin hem ben senin bugun cok guzel olmani istiyorum sana bir suprizim var. "
"Ne suprizin var lutfen sole yaa ben cok merak ederim. "
"Aa Asli solersem suprizi kalmaz ki dimi. "
"Yaa ..."
"Yapma ama askim. "
"Tamam tamam. "deyip arabadan indi. Sinanda arkasindan indi bunu goren Asli.
"Nereye Sinan. "
"Sana gelinlik bakmaya giriyorum. "
"Sacmalama Sinan dugunden once gelini gormek ugursuzluk getirir unuttun mu. "
" Yaa nolcak ki. "
" Olmaz hadi bakalim damatlik bakmaya. "
"Tamam hadi gir iceri. "
"Tamam askim beni bu yolun sonundaki kuaforden alirsin 2 saat sonra. "
" Tamam sevgilim. "
Asli iceri girdi biraz magazayi gezdikten sonra tam istedigi gibi bir gelinlik buldu. Hayalindeki gelinligin aynisiydi. Asli fazla gosterisli seyleri sevmez ama her daim sade ve şık seyler alirdi. Bu gelinlik kabarik prenses modali duz ve uzun duvakliydi. Genc kiz gelinligi giyip aynaya bakmak uzere aynanin karşısına gecti. Ama bir sorun vardi genc adam gitmemis ve merakla sevdigi kizin cikmasini bekliyordu. Asli cikinca genc adamin nutku tutuldu ve gozleri genc kizda kaldi. Asli o kadar guzel olmustu ki bu gelinlik sanki genc kiz icin tasarlanmisti. Ercanda oradaydi ve Asliyi gelinliklerle gorunce genc kizsiz yapamayacagini ve onu en uygun yerde Cananin planini uygulayip kacirmasi gerekiyordu. Asli gelinligi cikardi ve satin almak icin kasaya gitti. Sinan bunu gorunce hemen gitmesi gerektigini ve genc kiz onu fark ederse cok kizacagini biliyordu. Tam arabasina binecekken Ercani fark etti gozlerini Asliya dikmis onu inceliyordu. Genc adam bunu fark edince ofkesinden sinir kupune bindi. Hemen arabasindan inip bagirmaya basladi.
"Ercan Ercaaaaannnn "
Ercan Sinani fark edince biraz korktu ama korktugunu hic belli etmeden "Ne var " Genc adam buyuk adimlarla Ercana yaklasip kafa atti.
"Senin burda ne isin var ben sana bizden uzak duracaksin demedim mi ?" Genc adam o kadar sert ve hizli vuruyordu ki Ercan hic birsey diyemiyordu. Asli gelinligi alirken orda calisan bir kisi "Gelin kavga var" dedi. Asli merak edip baktiginda Sinan Ercanin ustune binmis ona ole sert yumruklar atiyodu ki. Hemen elindeki gelinligi birakip onlari ayirmak icin yanlarina gitti. Sinan Asliyi gorunce Ercana vurmayi birakip Genc kizin elini tutup "Seni son kez uyariyorum benden ve Aslidan uzak duracaksin anladin mi ?" deyip genc kizi arabaya bindirdi. Magazanin kapisindan gelinligi alip arabaya sinirli bir sekilde atti. Arabanin ustu acik oldugu icin paket koltuga dustu. Asli biraz zaman gectikten sonra
"Sinan sen gitmemismiydin. "
"Hayir gitmemistim iyikide gitmemisim o .... sana bakmaya devam edecekti.
"Sevgilim (eli viteste olan genc adamin elini sıkıca tutup )ben seni seviyorum onu degil bu mutlu gunumuzu bozmayalim. "
"Haklisin askim ozur dilerim. "
" Onemli degil ben sana git demedim mi beni gorursen ugursuzluk gelir demedim mi bak geldi iste. "
Sinan kizgin suratini yumusatti ve biraz gulumsedi. Bu ugursuzlugun daha basiydi acaba gercektende genc adam Asliyi gordugu icin mi bunlarin hepsi olacak. Sinan Asliyi kuafore goturdu ve bu kez genc kizi dinleyip damatlik almaya gitti. Asli o kadar guzel olmustu ki butun herkes genc kiza hayran kaldi. Ercan artik kendine gelmisti ve hemen Canani arayip butun olanlari anlatti ve evleneceklerini hatta gelinlik baktiklarini soledi. Canan bunlari duyunca basi dondu ve hemen yanindaki koltuga oturdu. Ercana kizgin bir sekilde cevap verip genc adamin suratina kapadi telefonunu " O Asli bugun buraya gelecek anladin mi gelecek!!!" Zaten genc adamda bunu istiyodu. Sinan damatlik alacagi magazaya gelmisti iceri girip hizli bir sekilde damatlik secip giydi. Bu damatlik siyah takimin icinde beyaz gomlek ve acik pembe bir kravat vardi. Hemen bu takimi alip berbere gitti ve damat trasi oldu. Beyaz renkteki spor arabasini hizli bir sekilde susletip Asliyi daha cok bekletmeden almaya gitti. Genc kizda hazirdi ve arabayi gorunce ilk once sasirdi ve genc adama donerek.
"Sinan bu nerden cikti ne gerek vardi sonucta senin arabaninda ustu acikti. "
"Olsun askim sen herseye degersin. "
"Nerden kiraladin bunu. "
"Orasida bana kalsin. "dedi. Evlenme dairesine gelmislerdi. Artik Asli suprizini gorebilecekti. Gelin odasina girdiklerinde bir yasli kadin bir yasli adam ve onlarin kizi oldugunu tahmin ettigi bir genc kiz vardi. Sinan Asliya donerek.
" İste sana suprizim bu canim annem Selda bu da benim bir tanecik kardesim Duygu bu da canim babam Aziz. "
Asli ilk once sasirdi sonra genc adamin aileseni sirayla sarilip ellerinden optu. Sinanin babasi Aziz bey.
" Oglum gelinimizde cok sicak kanli ve guzelmis masallah. "
"Evet oglum baban hakli biraz cok erken yaptiniz ama seni boyle gordugum icin cok mutluyum. " Duygu hemen devreye girdi.
"Anneee. "
"Kotu bisey demedim ki. " dedi guler yuzle.
Aslinin icin ferahlamisti cunku cok korkuyordu Sinanin ailesi onu istemiycek diye. Butun korkusu bitti genc adamin ailesi hem cok sakaci hemde cok ictendiler.
Asli tuvalete gitmek uzere izin alip ordan ayrildi. Genc kiz odadan ciktigi gibi Selda hanim Sinana
"

Evladim Asli gibi bir kiz buldugun icin cok sanslisin. Hemen evleniyosunuz diye kizmistim ama gelinimi gorunce bende senin gibi hemen evlenmek isterdim ve en dogrusuda bu zaten. Sinanin ailesindeki herkes bole dusunuyodu genc adamda bu duruma cok sevindi. Duygu
"Abicim ben Asliyi 2 senedir taniyorum iyiki bu karara vardin cok muluyum. " diyerek abisine destek verdi. Herkes lafa dalmisti ve genc kiz hala ortalikta yoktu. Sinan ona bakmaya tuvalete gittiginde orda kimse yoktu. Duyguda geldi abisini ole gorunce korktu cunku Sinanin yuzu bembeyaz olmustu. Acaba Asli evlenmekten korkup mu kacmisti? Yok yaa diye dusundu ama icinde bir suru soru vardi. Duygu yerde bir zarf buldu abisine verince Sinan iyice merak etti ve hemen zarfi okudu.
"Sinan sana Asli benim ve hep benimdi senin hic bir zaman degildi dedim bana inanmadin. Artik biz Asliyla yeni bir hayat kuracagiz. Malesef ki senin yuzunden Asliyi kacirmak zorunda kaldim ama oda bana karsi bir sey hissediyor eminim"
Sinan cok kotu olmustu ve sinirle kagidi burusturdu ve sinirle gelin arabasina binip gitti. Asli tuvalete gittiginde Ercanda ordaydi ve hemen genc kizi bayiltip bir dag evine goturdu. Asli hala baygindi ve Ercan hep genc kiza bakarak onu cok sevdigini bir kere daha anladi. Sinan hemen Canin yanina gitti. Canan Sinani gorunce ilk once korktu ama belli etmeden genc adami suzdu. Sevdigi adam o kadar guzel olmustu ki kalbi her onu gordugunde duracakmis gibi hizli hizli atiyordu. Sinan hizli adimlarla genc kiza yaklasti ve omuzlarini sıkarak sarsti ve yuksek ses tonuyla konustu.
"Canan Asli nerde? Nereye giturdunuz onu cabuk sole. "
Genc kizin canı acimaya basladi ve
"Sinan birak beni. "
"Sen benim soruma cevap ver."
Dedi kizgin bir sekilde.
"Ben nerden biyim nerdw belki korktu seni birakip gitti. "
"Yalan soleme Canan siz Ercanla bir isler karisdiginizi biliyorum. "
"Bole bir sey yok Sinan evet artik konusmuyoruz ama ben bole bir seye cesaret edemem."
"İnsallah dedigin gibidir Canan yoksa yapcaklarima sen bile inanamazsin. "diyerek ordan ayrildi ve aglamaya basladi sevdigi kadin yokken o yapayanliz bir hicti HİÇ.
Asli uyanmisti ilk once bagirdi ama sesi kısılınca kacamayacagini anlayip sustu. Biraz Ercanla konustular ve Ercan Asliya donerek
"Asli bana hic kizma ve bunlarin olmasina siz sebep oldunuz ve Sinan seni hic sevmedi hic anladin mi seninle oynadi. "
"Sen be diyosun Ercan acik acik sole. "
"Bunu izliyince anlarsin. "
Asli videoyu izledikce gozyaslarina engel olamadi meger sevdigi adam onu hic sevmemis bir idea ugruna onla oynamisti. Ercan sevinerek konusmaya basladi.
" Ben Sinanin en yakin arkadasiydim. O benim arabami istiyordu ve benle seni tavladiginda arabayi alacagini soledi bende kabul ettim ve gordugume gorede basarmis aslinda Sinan cok zengin ama seni elde edebilmek icin babanin yaninda calismaya basladi. Seni seven benim o degil anla artik o gelin arabanizda onub kiralamadi spor araba ONUN.
Ben imajimi degistirdim ve buraya geldim beni taniyamadi sen sevgilim deyince anladi. Onun icin sakın uzulme yaninda ben varim. "
Genc kiz ne bisey diyebiliyordu ne de hareket edebiliyordu. Bumlarin hepsi nasil oyun olabilirdi? Hala akli almiyordu o kadar şiddetlice aglarken birden ablasi iceri girdi ve Aslinin daha fazla uzulmesine neden oldu.
"Sevgili kardesim. "dedi sırıtarak.
"Sinan seni hic sevmedi sen sadece bir oyunun parcasiydin ve kullanip atildin. O benim anladin mi ve hic bir zamanda senin olmadi. "dedi. Bunlar bir kabusmuydu. Hayal kirikligi icinde dolmustu kalbi...

İnsallah begenmissinizdir. Bundan sonra ask ve adrenalin dolu bolumler var. Size simdi sorularimi sorayim. :) Acaba bunlarin hepsi gercekmiydi ? Ya da Asli Sinanin pesini birakmasi icin yapilan bir plan mi ? Bunlarin hepsi diger bolumde hepinizi opuyorum ve yorumlarinizi bekliyorum. Vote vermeniz onemli degil onemli olan yorum begenip begenmediginizi cok merak diyorum ....
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

ÖYLE BİR BEDEL KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin