Tanıtım Önceligi :))

78 3 2
                                    

Merhaba arkadaslar ilk defa kitap yaziyorum heyecanliyim biraz ama kendime guveniyorum bu hayatta yasadiklarimdan gorduklerimden ve aldigim derslerden yazacagim. Iyi okumalarr :))

Multin medyada ben varim :))

Selam arkadaşlar öncelikle size kendimi tanıtmak istiyorum. Ben rabia 16 yaşındayım istanbulda yaşıyorum lise 2. Sınıf öğrencisiyim yurtta yaşıyorum annemle babami 4 yaşındayken kaybettim 14 yaşıma kadar annanem baktı annanem felç olunca yurtta kalmak zorunda kaldım ve herkesin ki gibi benimde bi yasak askim var ;) küçükken annanem fazla dışarı cikartmadigi için arkadaşım yok yurdada bu sene başladım 1 arkadaşım var yeni tanıştık daha bu sabah geldi yurda oda annesini kaybetmiş babası evlenince üvey annesinin yaptıklarına dayanamadigi için oda evden kaçmış ailesinin yanına geri gidemediği için yurda gelmiş çok iyi birisi burdakiler gibi soğuk kanlı değildi herhalde oda benim için aynı şeyleri düşünüyordu. Yemekhane saatiydi masasına gittim tanışmak için ve beni çok sıcak bir gülümsemeyle karşıladı ve ona olan güvenim biraz daha arttı. Aynı yatakhanedeydik karanlık çökmüştü uyuma vaktiydi. Herkez uyumustu bende uyumustum fakat bir ses duydum aglama sesiydi sanırım sanki sessiz bir ciglikti kalktığımda eda ağlıyordu belli etmemeye calissada başarılı olamadı. Yanına gittim ve omzuna dokundum sessizce kulağına Fısıldadım neyin var? Dedim. Ve dalıp gitmişti dediğimi duymadı sanırım çok üzgündü belli oluyodu ne kadar saklamaya calissada uzgunlugunu çok anlaşılır bi haldeydi ve kulağına iyi geceler diyerek yattım. Yarın sabah yanima geldi GÜNAYDIN dedi dün gece için tesekkur ettiğini söyledi bende her zaman yaninda olduğumu ve olucagima söz verdim aynı şekilde oda ,sonra çok iyi biri olduğumu bana güvendiğini ve herzaman guvencegini söyledi yüzümde ufak bir tebessüm oldu.
Ve zil çaldı yemek saatinin geldiğini söylediler beraber kahvaltı yapmak için yukarıya cıkmaya yol aldık. Sonra kahvaltimizi yapıp derse indik ders tarihti en sıkıcı dersti. Eda yine derin düşüncelere kala kalmıştı ve ben yine edaya baka kalmıştım. O kadar derin dusunuyodu ki zilin çaldığını bile duymamıştı hoca çıktığında ve yine edanin yanina gittim zilin çaldığını söyledim sonra bana bakarak tebessüm etti. Sonra eda kantine çay içmeye cikalim mi diyince tebessüm ederek olur dedim. bahçeye çıktık sohbet ederek çayımızı yudumladik ve sohbetin derinliğine dalmistik akşam olduğunu bile farketmemistik 15 dk sonra akşam yemegine çıkacaktık . Ve yemeğe gitmeden yatakhaneye çıktık ve bana anı albümündeki annesinin babasının resmini gösterdi aglamaya unutaniyodu sanki gözleri dolmuştu ve gözyaşlarını tutamayıp gözlerinden yaşlar akmaya başladı sonra omzuna yaslanıp bende aglamaya başlamıştım gözyaşlarını silip ve yine şu kelimeyi kullandım ben herzaman yanındayım yanlız değilsin dedim yüzünde ufak tebessüm görmüştüm sanki sonra birbirimize sıkıca sarılıp iyi varsin dedik birbirimize sonunda zilin sesini duymuştuk karnımız acikmisti yukarı çıktığımızda bir kalabalık vardı merak edip kalabalığın içine girdik bir seminer vardı sonra edayla birbirimize bakıp gulmustuk edanin moreli sanki yavaş yavaş yerine gelmeye başlamıştı bile sonra kimin geldiğini duyunca mutlulugumuz artmıştı KAHRAMAN TAZEOGLU gercekten o mu gelmisti inanmiyorum ve eda birden bire sahneye atıldı KAHRAMAN TAZEOGLU'NUN yanında şu sözü söyledi ''NE GUZEL SOYLEMISSIN BE USTA" ''BAZI ASKLAR AŞKA IHANETTIR'' Bu sözü benimde yüreğimde cıss etmişti gerçekten. Ve KAHRAMAN TAZEOGLU edaya alkis tutup şu sözleri söyledi ama ilk bütün kitaplarımı okudun mu? Diye sordu edada sadece Bir kitabını okuyamadigini söyledi kitabının Adı ''YARALI"YDI. ve büyük üstad Kitabı imzalayıp edaya hediye etmişti edanin mutluluğu gözlerinden okunuyordu ve bütün yurt istemsizce alkış tuttu sonra eda yanima gelip sarıldı ve uykumuz gelmişti yorulmuştuk baya assagiya yatakhaneye indik iyi geceler diyip uykuya daldık hemen.

ARKADASLAR ILK YAZISIM HEYECANDAN BAZI KUSURLARIM HATALARIM OLDUYSA OZUR DILERIM

YASAK ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin