Multin medyada Eda Var :)
Bu arada Eda 17 Yaşında :))
Sabah olmuştu güneş doğmuştu herkezden erken kalkmistim hava çok güzeldi :) edayı gidiklayarak uyandırdım uykum var diye mizmizlaniyordu ve uykucu arkadaşım kalkmıştı ikimizde birbirimize GÜNAYDIN dedikten sonra kahvaltıya çıkmaya hazırlandık kahvaltıya çıktığımızda yurdun sahibi gelip duyuru yaptı yurda yeni ogrenciler gelecegini ve 1 saat sonra burada olacaklarını bildirdikten sonra gitti. Bizde edayla yemeklerimizi yiyip bahçeye çıkmıştık canımız sıkılmısti baya edayla biraz sohbet ettikten sonra yeni öğrencilerin geldiğini gördük çok güzel kizlardi 4 kiz gelmişlerdi sıcak kanlı birilerine benziyorlardı tanışmak istiyordum onlarla edayla bu fikrimi söyleyip kızların yanına gittik. Adları sıla suna beyza ve ceren adlarida güzeldi kendileri gibi. ufak bir tebessüm ederek gittiler ben çok sevmiştim kızları sicak kanli kizlardi anlasabilicegimize inanmıştım. Ders zili çaldı ve derse indik edayla ders kimyaydi ogretmenimiz içeri girdi ve icirde sessizlik oluştu sonra bugün tanıştığımız kizlar girdi inanmıyorum gerçek miydi bu evet gerçekti biz edayla saskinliklar içerisinde kala kaldık sonra kizlar bize ufak bir gulucuk yollarak hocayı dinlediler hoca yeni geldiklerini ve birazda konuşma yaparak yerine oturtturdu kızları edanin yüzü asilmisti yoksa onu unutacagimimi sanıyordu yok artık olamaz edayi cok seviyordum ve guveniyordum. Ders bitti kizlar yanımıza gelip bize kantine iniyoruz geliyomusunuz dedi bende evet demiştim kızları kiramazdim ama eda isim var benim siz gidin demişti eda kiskancti herhalde öğrendiğim iyi oldu bende uzatmayarak peki gelirim yanına sonra diyerek kızlarla kantinin yolunu tuttuk.
Bölüm kısa oldu kusura bakmayın diğer bölüm ınş uzun olucak canlarim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK ASK
RomansaBu Hikayede Insanların Ne Zorluklarla Beraber Olduklarını Birbirlerine Nasıl Kavustuklarini Gorecegiz :))