Multin medyada osman var :)
Kizlarla kantine çıkıp bi masaya oturduk çayımızı yudumlarken suna arkadaşım gelicek dedi ardından arkadaslarida gelicek diyince hepimiz şaşırıp birbirimize bakmistik birden suna kalkıp geldiler diyince bende arkamı döndüm 6 kişi vardı çok yakisiklilardi iç sesim bunlar değildir heralde derken masamıza oturunca ben heyecanlandım elim ayağım titriyordu resmen noluyo bana ya yanima oturan çocuk çok yakışıklıydı renkli gözleri uzun sarı saçları ve uzun boyluydu baka kalmıştım resmen asik mi oluyordum yoksa olamaz daha yeni atlattım o duyguyu bidaha yaşayamam üstelik çocuğun adını bile bilmiyordum saçmalama rabia derken konu açıldı tanışmaya gelmişti konu enes rifat berkan serhat osman emre berk yanimdaki cocugun adi osmanmis ismini öğrendikten sonra yuzumde ufak bir tebessüm oluştu :) şimdi sıra kizlardaydi herkez tanittiktan sonra sıra bana gelmişti ben dalmistim osman iyi misin diyince kendime geldim sonra adımı söyledikten sonra aklima eda gelmişti unutmuştum edayi herkezden özür dileyip işim olduğunu söyleyerek masadan kalktım ufak bir tebessümle yatakhanenin yolunu tuttum. Içeriye doğru giderken aglama sesleri duydum edamiydi o yok artık ama haklıydı unuttum resmen kızı içeri girip sese doğru gittiğimde eda yatağa yüz üstü yatıp ağlıyordu yanına gidip noldu neyin var dediğimde yeni kizlari gördün unuttun beni diyince şaşkinliklar içerisinde eda kıskanc mıydı yoksa oha ögrendigim iyi oldu diyerek olayı anlattım kalkti sonunda yataktan kolumdan tutup sürükleyerek kantine gittik içeri girdiğimizde bütün gözler ustumuzdeydi. Emre edaya mi bakıyordu dedikten sonra emre masadan kalktıp edaya baktı aşık olmuş gibi edaya baktığımda oda emreye bakıyordu bunlar aşık mi olmuştu birbirlerine yoksa inanmıyorum :) emre yanimiza gelip edayla tanışmak istediğini söyledi bende yanlarından uzaklaşıp cerenlerin yanına gittim osmanin yani boştu oraya yani eski yerime oturdum oturduktan sonra nefes alamadım bi an Osmana sırılsıklam aşık olmuştum sanırım ilk görüşte aşk ❤ masaya oturdugumda birbirlerini tanitiyolardi.
Enesin ağzından
Varlıklı aileden geliyorum honda bir arabam var kız arkadaşım yok 1 kardeşim var oda 11 yaşında felan olması gerekiyor küçük olduğu için annemlerin yanında kalıyor bende 17 yaşındayım yurtta kalmak istediğim için yurda geldim ufak bir tebessümle konuşmasını bitirmişti.
Osmanin Ağzından
Maddi durumum orta fazla iyi değil kotude değil kız arkadaşım yok tek çocuğum annem babam yurtdışında 17 yaşındayım gitar çalmayı biliyorum sesimde az çok güzel 2 gün sonra doğum günüm 18 yaşıma basicam ışte yurda geldim yeni kayit yaptırdık babam emekli annem ev hanimi ole ışte diyerek bitirdi konuşmasını. :)
Serhatin ağzından
17 buçuk yaşındayım tek çocuğum önceden vardı sevdiğim kız ihanetine uğradım ayrıldık suan kimse yok hayatımda paten sürmeyi biliyorum spora felan gidiyorum müzik dinlemeyi severim maddi durumumuz iyi ailem burda ama onlarla yaşamak istemediğinden yurtta kalmaya karar verdim diyerek bitirdi konuşmasını.
Berkanin ağzından
Tek kardesiz maddi durumumuz güzel 4 kardesiz 3. Çocuğum 1 abim 2 kız kardeşim var buyuk ablam evlendi baska eve tasindi abimimde nişanlı benim hayatımda suanlik kimse yok benim bir uçağım var kız oda annemlerle yasiyo diyerek bitirdi konuşmasını :))
Rifatin ağzından
Tek çocuğum maddi durumuz idare eder iste babamla annem ayri annemde kaliyorum 17 yasindayim hayatimda kimse yok.
Berkin ağzından
2 kardeşiz maddi durumumuz iyi ben 2. Çocuğum ablam var üniversitede okuyo suan.
Dedikten sonra kizlar tanıtmaya başladı bu arada hayla emreyle eda yok ortalıkta :))
Cerenin ağzından
16 yaşındayım hayatımda kimse yok istemiyorum da insanları uzdugumu sanıyorum kimseyi sevmiyorum tek çocuğum maddi durumumuz güzel diyerek bitirdi konuşmasını :)
Sunanin ağzından
Tek çocuğum 16 yaşındayım maddi durumumuz idare eder ışte hayatimda kimse yok.
Silanin ağzından
3 kardeşiz ablam evlendi abim bekar 3. Çocuk benim sevgilim yok 16 yaşındayım.
Beyzanin ağzından
17 yaşındayım sevgilim yok 2 kardeşiz en büyüğü benim bide benim ufakligim var diyerek bitirdi konuşmasını.
Ve bitmişti herkez anlatmıştı kendini ve sonunda edayla emre geldi gülerek masaya oturdular hickimse neredeydiniz gibi sorular sormadı kimse sormayinca bende tabi sonra sıla gülerek hicbirimizinde sevgilisi yokmuş dedi herkez gülmeye başladı ardından suna hepimiz sap dedi :D Osmana baktığımda gülüyordu gulusune olurum çok tatlı yerim ❤ iv sesim; kendi kendime yine umutlaniyorum sanki yaa çocuk bana pas vermiyo gibi Dedikten sonra osman ben kalkıyorum uykum geldi yatakhaneye çıkıyorum ben dedi benim yüzüm asilmisti baya gidiyomuydu gitmese olmaz miydi neyse ya sonuçta hep yurtta olacaktı gorusurduk sonuçta dimi kendi kendime rahatlatmistim sonra osman gitti bende gittim ardından yatahneye yatmaya bizimkilere söyledikten sonra yatakhanenin yolunu tuttum eda arkamdan bağırıp bende gelirim şimdi dedi bende peki diyerek yürümeye başladım. Yatağa yattigimda osman aklima geldi gözlerimin önünden geçiyordu bugün yaşadığımız herşey ben ciddi ciddi asik olmuştum bu duyguyu yeni atlatmisken buda neydi oyle gözlerinde huzur buluyordum sanki ilk görüşte aska inanmazdım ama oluyormuş ışte diyerek uykuya daldım :( eda geldiğinde uyandırmaya kıyamadığı için uyndirmamis. Sabah olmuştu ve ilk gelen aklima osman olmuştu çok seviyordum onu görünce nefesim kesiliyordu sanki ama biz olamazdik diye düşünürken eda uyandı günaydın dedi günaydın dedim habersizce üzgün olduğumu anladı :( neyin var diye sorduğunda sadece sustum başka ne yapabilirdim ki Osmana asik oldum desem gulerdi dün 1 bugün 2 ne ara derdi cerenlerde aynı yatakhaneydik sonunda onlarda kalkti hazırlanıp kahvaltiya çıkmaya yol aldık ben kızlara aç değilim ben bahçeye çıkıyorum dedikten sonra bahçeye doğru yol aldım ben yine dalmisim osmanin yanima geldiğini bile görmemişim osman gelip neyin var diye sordugunda yine ben sustum bişey diyemedim 4-5 saniye sonra biseyim yok iyiyim dedim emin misin diye sorduktan sonra iyiyim dedim biraz sohbet ettik benim heyecandan elim ayağım titriyordu nefesim kesiliyordu heyecanlaniyordum sanki bana ne oluyo ya osmani görünce kendimi iyi hissetmiyorum sonra Osmana ben kahvaltıya çıkıyorum diyerek yatakhaneye gidip hıçkıra hıçkıra ağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK ASK
RomanceBu Hikayede Insanların Ne Zorluklarla Beraber Olduklarını Birbirlerine Nasıl Kavustuklarini Gorecegiz :))