Lydia anlatıyor
Sabah kalktığımda dışarıda çok güzel bir hava vardı. Biran önce kalkıp duşa girdim. Aşağı indim annem çoktan okula gitmiş ve bana kahvaltıyı hazırlamış. Hemen yiyip okula gittim. Gözüme ilk çarpan Kira ve Scott oldu. Hemen yanlarına gittim.
-Hey!Naber?
-Hey lydia teşekkür ederim iyiyim bu arada muhteşem görünüyorsun dedi Scott.
-Gerçekten Scott a katılıyorum dedi kira.
Daha sonra hep birlikte sınıfa gittik.Stiles anlatıyor
Malia ile birlikte sınıfta eğleniyorduk o sırada Scott, Kira ve Lydia içeri girdi. Lydia yı gördüğümde gözlerime inanamadım çok güzel olmuş.Ama bize doğru baktığında hemen yüzü asıldı. Neden böyle bir tepki vermiştiki???Lydia anlatıyor
Sınıfa girdiğimde Stiles ve Malia gulusuyorlardi. Onları öyle gördüğümde keyfim kaçtı bir kaç dakika sonra hoca geldi.
Stiles anlatıyor
Zil çaldığında defterlerimi toplayıp hemen sınıftan çıktım. Malia arkamdan gelip beni bir sınıfa zorla soktu sonrada birden dudaklarıma yapıştı. Şaşırmıştım daha sonra geri çekildi ve birinin kalbi çok hızlı atıyor dedi Malia. Ne?? dedim. Birine bir şey oluyor dedi Malia.
Scott anlatıyor
Lydianın sınıftan çıktığını gördüm ve arkasından hey lydia diye seslendim. Efendim Scott dedi. Sabah geldiğinde çok mutluydun nedense Malia ve Stilesı öyle gördüğünden beri böylesin dedim. Ne alakası var sadece biraz başım arıyor o kadar dedi Lydia. Lydia!!! Yoksa sen Stilesa....Hayır tabikide Scott saçmalama dedi ve daha sonra görüşürüz deyip yanımdan uzaklaştı. Tam bende gidiyordum ki aklıma koçun beni çağırdığı geldi. Soyunma odasına girdiğimde içeride kimse yoktu daha sonra su sesi geldi biri mi var diye seslendiğimde kimse cevap vermedi. Biraz daha ilerlediğimde birinin suyu açık unuttuğunu fark ettim. Kapadıktan sonra aklıma Allisonun beni burda öptüğü geldi. O sırada arkadan bir ses beni çok çabuk unuttun Scott dedi. Sesin sahibine doğru döndüğümde... Allison!!!! Sen nasıl burdasın dedim. Bakıyorumda Kirayla çok mutlusunuz ben senin ilk aşkındım beni nasıl bu kadar çabuk unutmuş olabilirsin dedi. Hızlı hızlı nefes almaya başladım gittikçe nefes alış verişim zorlaştı. Senden nefret ediyorum o sırada Allison birden kayboldu.
Stiles anlatıyor
Malia biri zor durumda demişti karşıdan gelen Lydianın yanına koştum. Scott nerede diye sordum. Bilmem eve gidecekti dedi Lydia. Sonra birden kollarıma düştü.Scott astım krizi geçiriyor hissettim dedi Lydia. Malia arkadan seslenerek sanırım onu buldum dedi. Bende koşarak astım spreyini bulup ona getirdim kendine geldiğinde Scott sana noldu böyle dedi Lydia.Scott Allisonu gördüm bende nefret ettiğini söyledi dedi. Hepimiz Scotta şaşkınlıkla baktık.
Bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir. Bu arada bu benim ilk hikayem. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Love (stydia)
FanfictionTeen wolf dizisinde olan eşsiz çiftimiz Lydia ve Stilesın olduğu hikayemi okursanız sevinirim.